|
Wątek:
|
Odpowiedzialność cywilna tour operatora
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.22.156.*
|
Data wysłania:
|
2007-04-20 14:48
|
Temat:
|
Odpowiedzialność cywilna tour operatora
|
Treść:
|
Touroperator powiadomił Konsulat o toczącej się awaturze w hotelu, wielekrotnie rozmawiał z bełkoczącym klientem, rozmawiał z policją, przedstawicielami konsorcjum turystycznego i ma na to dowody w postaci billingów telefonicznych. Pomimo oświadczeń pisemnych złożonych przez świadków, klienci złożyli sprawę do sądu. Nie chcemy ujawniać ani kraju, ani hotelu, tym bardziej bliższych faktów ze względu na toczącą się sprawę w sądzie. Wyrok sądu na pewno opublikujemy aby służył innym touroperatorom, ponieważ bardzo trudno jest znaleźć podobny przykład w oficjalnej dyskusji na temat odpowiedzialności cywilnej touroperatora. Wszystkie znalezione w internecie artykuły i wyroki dotyczące spraw turystyki dotyczą obrony i ochrony konsumenta. Całkowicie jest problem obrony i ochrony touroperatorów przed aroganckimi i alkoholowymi konsumentami. Dlatego szukamy takiego prawnego przypadku, w którym został oskarżony konsument o zachowanie się sprzeczne z wszystkimi normami społecznymi. Jesteśmy touroperatorem, który oprócz tej sprawy przez wiele lat nie miał i nie ma ani jednej reklamacji.
|