|
Wątek:
|
Itaka ukarana przez UOKiK
|
Autor:
|
Czytelnik IP 195.150.60.*
|
Data wysłania:
|
2011-06-13 15:20
|
Temat:
|
UOKiK ukarał Itakę
|
Treść:
|
Cena nie gra roli - liczy się człowiek! Niestety wszędzie pracują ludzie bez zasad, zakompleksieni ... traktujący turystę jak śmiecia. Ecco Holiday uznało za "bezzasadne" i "nie z ich winy" zarzuty odnośnie realizowania programu handlowego (codzienne punkty programu o których nie wspomniano w programie wycieczki objazdowej po Turcji), kosztem zwiedzania. Fakt, że obrażony pilot (nie poinformowano go, że dziecko poniżej 12 roku życia nie płaci za biletu wstępu) najpierw szantażował, następnie straszył, potem wyśmiewał a na koniec przestał się opiekować - matką i jej dziećmi - była ona zmuszona samodzielnie udawać się do kas w celu pobrania darmowej wejściówki dla dziecka, podczas gdy pilot, nie czekając na nich, realizował program bez ich udziału. W autokarze po długich i bezowocnych prośbach udało im się zająć miejsca obok siebie ( matka plus trzech nieletnich synów) tylko dzięki Pani, która kategorycznie odmówiła kontynuowania podróży na tyle autobusu - siedzenia tam były nieodchylane, nie miały podłokietników, schowków i niemiłosiernie tam trzęsło i zarzucało. W tygodniowej podróży, pokonując ponad 3000 km - to ma znaczenie! Gdy doda się jeszcze zdjęcia z jednego z hotelów w Pammukale ( nie do zamieszkania!!!) i kilka cytatów ... Az trudno uwierzyć! Odpowiedzi na pisma reklamacyjne miały jeden charakter "Zarzuty są bezzasadne, i nie leżące po stronie Biura Ecco Holiday". Celem zamknięcia sporu Biuro dało 4 dni na przyjęcie 8% rekompensaty za zmarnowane pieniądze, czas i zdrowie.
|