Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Summerelse.pl
Autor: Czytelnik IP 89.76.106.*
Data wysłania: 2011-07-01 23:02
Temat: Summerelse - OSTRZEŻENIE
Treść: Witam Wszystkich.
Drodzy Państwo, zdecydowałem się napisać na forum kilka zdań na temat biura Summerelse.
Dziś nad ranem wróciłem z rodziną z Egiptu. Hotel Jungle Aqua Park to miejsce wymarzone by spedzić wolny czas z rodziną. Czysto, obsługa bez zarzutu, pokoje o bardzo dobrym standardzie, atmosfera bardzo ciepła, mimo ogromnego terenu...Każdy ma swoją oazę spokoju, przy której zawsze można się wyciszyć (po poranku pełnym niesamowitych doznań na niespotykanych zjeżdzalniach) przy basenie zaadoptowanym zaledwie dla kilkunastu apartamentów. GORĄCO POLECAM TO MIEJSCE!
Jednak wszystko co dobre ZA SZYBKO SIĘ KOŃCZY!!! Nasza wycieczka miała trwać od dnia 24 czerwca (wylot) do 2 lipca (powrót)... Niestety biuro Sammerelse 30 sierpnia (reprezentowane przez rezydenta) poinformowało Nas, że nasz pobyt się kończy i wszyscy mamy zjawić się 1 sierpnia o godz. 22.00 w recepcji hotelu, gdyż samolot zabiera nas do Polski dokładnie 24 godziny wcześniej niż zawarte to było w umowie. Powyższa informacja oburzyła wszystkich obecnych na zwołanym w pośpiechu, przez rezydenta, zebraniu. Po burzliwej dyskusji postanowiliśmy napisać zbiorową reklamację, która stwierdza EWIDENTNE ZŁAMANIE WARUNKÓW UMOWY!!!
W imieniu mojej rodziny polecam wszystkim hotel Jungle Aqua Park a ZDECYDOWANIE ODRADZAM BIURO PODRÓŻY SAMMERELSE!!!
- zapraszam do dyskusji,
ARTUR.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Summerelse - OSTRZEŻENIE [2012-02-06 13:15 12.42.50.*]
No tak, niech Biuro odpowiada za to że linie lotnicze zmieniły godziny rejsów! Ludzie - skarżcie się na linie lotnicze, które faktycznie odpowiadają za zmiany lotów a nie wieszacie psy na niczego winnym biurze. Błagam, troche rozumu... odpowiedz »

Summerelse - OSTRZEŻENIE [2011-11-24 10:45 212.2.112.*]
Tylko szkoda że nie napisałeś że otrzymałeś po 400 za osobę zwrotu w ramach odszkodowania za skrócenie pobytu o jeden dzień. odpowiedz »

Summerelse - OSTRZEŻENIE [2011-10-04 15:03 83.11.116.*]
gdyby te loty zależały od Organizatora to można się pluś, w OWU wyraźnie kazdy zaznacza, że nie biorą odpowedzialnosci za przeloty odpowiedz »

Summerelse - OSTRZEŻENIE [2011-10-26 11:52 79.188.145.*]
witam skracanie pobytu to norma dla tego biura summerelse oni również zamieniaja hotele o s t r z e g a m przed nimi jak nie chcesz zmarnowac wczasów pozdrawiam beata odpowiedz »

Summerelse - OSTRZEŻENIE [2011-09-02 21:23 78.8.228.*]
wróciłam dzisiaj z Egiptu z tym biurem, wszystko super tylko niestety nikt z naszej grupy nie trafił do hotelu, który wykupił. My zapłaciliśmy za hotel w Hurghadzie ALF LEILA WA LEILA a trafiliśmy do Aqua Blu razem z 30 innymi osobami. Poinformowani zostaliśmy dopiero w drodze do hotelu. Nie narzekam, bo hotel Aqua Blu bardzo Nam się podobał i był o tym samym standardzie ale jednak lekki zawód jest. Drugą rzeczą, o którą biuro kompletnie nie dba to loty. Lecieliśmy 4h starymi, włoskimi liniami wykupionymi przez polaków AIR ITALY POLSKA. Warunki gorsze niż popularne tanie linie lotnicze, którymi można lecieć od symbolicznej złotówki, brak posiłków, wszystko stare, zużyte i brudne... Z tego co czytam to wiele osób, nie jest zadowolonych z usług tego biura. W skrócie: hotel super ale to nie zasługa biura lecz przemiłego i rzetelnego personelu, reszta współpracy z Summerelse to porażka. Mają naprawde niskie ceny, w których zawarty jest stres i niezadowolenie. Pozdrawiam Ala odpowiedz »

Summerelse - OSTRZEŻENIE [2011-08-27 11:19 46.113.92.*]
Biuro jest złe? Popatrz sobie na daty w swoim mailu! Miesiecy nie znasz? Cytuje: wycieczka miała trwac od 24 czerwca do 2lipca, a rezydent 30 sierpnia powiedział ze wylot jest 1 sierpnia. Masakra odpowiedz »

Summerelse - OSTRZEŻENIE [2011-08-16 09:19 178.42.170.*]
Ja też byłem klientem tego biura, ale z tego co wiem, to linie lotnicze "postawiły ich pod ścianą". odpowiedz »

Summerelse - OSTRZEŻENIE [2011-08-12 23:02 46.113.121.*]
Mielismy dokładnie to samo w hotelu Golden 5! Skrócili nam pobyt o dobę! Na dodatek rezydentka zostawiła nam samych w recepcji hotelu, bo została poinformowana, że zakraterowanie bedzie trwało 10 minut a trwało ponad 3 h, a my po 6 h locie byliśmy bez jedzenia i picia (nie mieliśmy bransoletek)
NA dodatek mielismy międzylądowanie w KAtowicach i cały lot trwał ponad 6h!
odpowiedz »

Summerelse - OSTRZEŻENIE [2011-07-12 21:11 89.186.9.*]
hej
Ja miałam podobną sytuację w tym samym okresie w Alf Leila, z tym ze na wakacjach 2 tygodniowych.
Artur, a Wy podpisaliście te papiery na odszkodowanie - 400 zł?Pozdrawiam
odpowiedz »

Summerelse - OSTRZEŻENIE [2011-07-04 14:37 89.231.68.*]
zapomniales dodac ze za ten jeden dzien bedziesz mial zwrot 400zł (od osoby) odpowiedz »

Summerelse - OSTRZEŻENIE [2011-07-04 21:11 83.16.69.*]
Jeżeli uważasz że za 400 zł (od osoby) można człowiekiem pomiatać i traktować przedmiotowo to niech ciebie tak traktują, niektórzy nie chcą być tak traktowani odpowiedz »

Summerelse - OSTRZEŻENIE [2011-07-04 10:24 178.37.157.*]
Witam
Arturze mysmy mieli ta sama sytuacje i zapewne razem wracalismy do Polski.
Mielismy byc zakwaterowani w hotelu Aqua Blu ale ze wzgledów remontowych przeniesli nas do Aqua Vista.
Tak samo jak i twijej rodzinie i innym skrocili pobyt nam akorat skrocili niby o 1 dobe ale mysmy sie doliczyli 2 doby nie wiem czy dobrze policzylismy.
Jestem w kontakcie z kilkoma osobami ktore byly nie zadowolone z tej sytuacji.
Wylot(24.06.2011) z Polski-Katowice mielismy okolo 19.50 na miejscu w Egipcie- Hurghada bylismy o 24.00 W hotelu zameldowani bylismy o 1.00 z Piatku na Sobote(24.06.2011) (25.06.2011) , dzień przed odlotem(29.06.2011)- środa o godzinie 18.00 rezdentka nas poinformowala że jutro mamy powrót do Polski i nasza wycieczka dobiega konca i mamy wycieczke skrócona o 1 dobe.
Z naszych wyliczen wynika ze chodzi o 2 doby a nie jedna.
Zameldowani 25.06.2011 -godzina 1.00 w nocy z Piatku na Sobote , wymeldowani 30.06.2011- godzina 11.00 w południe.
Tez jestesmy zainteresowani złozeniem reklamacji.
odpowiedz »

Summerelse - OSTRZEŻENIE [2012-03-05 21:26 46.204.114.*]
A co ma biuro podrozy do zmiany godzin lotu samolotu? Przeciez musza sie dostosowac... Przepraszam, ale pusty smiech mnie ogarnia jak slysze ze biuro podrozy jest kiepskie, bo linie lotnicze zmieniły wylot czy przylot. Wszystko super, cudowny hotel, fantastyczna obsluga, ale zmienili godziny wylotu... Ludzie, myslcie troche - kto zmienia godziny wylotu? Linie lotnicze albo lotnisko (czasem z powodu remontu). Rece opadaja! odpowiedz »

Summerelse - OSTRZEŻENIE [2011-07-02 00:07 89.76.106.*]
Przepraszam za błedne daty...oczywiście chodzi o 30 czerwca i 1 lipca... pozdrawiam odpowiedz »

Summerelse - OSTRZEŻENIE [2011-07-01 23:46 89.76.106.*]
oczywiście chodzi o 30 czerwca i o 1 lipca. za błedne daty przepraszam... odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij