|
Wątek:
|
Zabezpieczenie przed roszczeniami klientów
|
Autor:
|
Czytelnik IP 91.214.53.*
|
Data wysłania:
|
2011-07-06 13:34
|
Temat:
|
Zabezpieczenie przed roszczeniami klientów
|
Treść:
|
witam. zrezygnowałem z wycieczki na krete z biurem aquamaris. w momencie gdy podpisywałem umowe na tą imprezę dane biuro czyli aquamaris a także hotel do którego siewybierałem miały jak najlepsze opinie. Ba miały wprost idealne opinie na wszystkiech dostępnych forach internetowych oraz stronach poświęconych hotelom. to skłoniło mnie i moją narzeczoną do podpisania umowy z aquamarisem (było to w kwietniu). Jednak gdy sezon turystyczny zaczął sie powoli rozwijać a z "mojego" hotelu zaczeli wracac z wczasów pierwsi urlopowicze ich opinie i oceny hotelu biura oraz hotelu były bardzo krytyczne. Z początku myslelismy ze to jakas "propaganda" przciez na forum moze pisac kazdy. jednak czas leciał a opinie były coraz gorsze, oceny na stronach hoelarskich leciały na "łeb na szyję". po nawiązaniu kontaktu oraz rozmowach z kilkoma osobami ktore wróciły z wczasów widząc ich oburzenie na warunki panujące w hotelu poczułem się równie oszukany jak ci ludzie. te wczasy nie były tanie (wg mnie) bo za 8 dniowy pobyt trzeba było zapłacic 2100 zl, hotel miał być 4 gwiazdkowy, ponadto wykupiłem opcję all inc. Wg ludzi z którymi rozmawiałem hotel zasługuje na max 2.5 gwiazdki, jedzenia mało, pokoje strach gadac. Jak jest naprawde wolałem sie nie przkonywać na własnej skórze postanowiłem zrezygnować, tym bardziej ze mam wykupione ubezpieczenie od rezygnacji. Moje pytanie brzmi czy to jet powodem do ubiegania sie o zwrot całości poniesionych kosztów?
|