|
Wątek:
|
Grupa Triada wzbogaciła się o spółkę Terra Mare
|
Autor:
|
Czytelnik IP 91.150.221.*
|
Data wysłania:
|
2011-07-09 18:42
|
Temat:
|
WIELKA klapa
|
Treść:
|
reklamuja sie jako ekskluzywne biuro i tak: 1. melismy leciec o 9 rano wylecielismy o 20.30 (zgodnie z regulaminem mozna o 12 h przesunac wylot, wiec przesunieto o 11 i pol godziny, my stracilismy caly dzien zgodnei z regulaminiem) 2.Lecielismy air cairo (bez zadnego posilku i picia , mozna sobie kupic :) ) z krakowa przez szczesin do Hurgady. 3. Reklamuja sie ,ze wita nas w pokoju wino lub szampan i polmisek owocow. nie bylo nic z tych rzeczy, nawet nic do picia w recepcji, nawet gdy poprosilem. O 4 w nocy wszystko bylo zamkniete. Pozostal minibarek platny, zaznaczam ze mielismy all. Zapytalem o wino i owoce rezydentki, wiec dano nam to nastepnego dnia (tzw musztarda po obiedzie) kiedy juz bylismy syci :). co najlepsze przy wykwaterowaniu chciano nas tym obciazyc 28 dolarow, pol godziny trwalo wyjasnianie. Porazka. 4.Rezydentka w Hurgadzie Kamila Swiniarska totalna porazka. Gdy zdarzyl sie wypadek i trzeba bylo isc do lekarza, nie pomogla nic, podajac tylko numer telefonu do ubezpieczyciela w Polsce,ktory jest na polisie. osoba majaca problem nie znala angielskiego wiec miala troche klopotu z lekarzem. 5.Nie wybierajcie tego biura, jest bardzo slabe i nieprofesjonalne. Skusilismy sie na jego ekskluzywnosc, nie chodzilo o to, zeby bylo tanio, tylko zeby bylo w koncu normalnie. Ale nie bylo. Mam nadzieje,ze ustrzege chociaz kilka zblakanych dusz. Zawiedziony klient Marek S.
|
Odpowiedzi:
WIELKA klapa [2011-07-12 20:47 41.153.63.*]
Panie Marku, jest mi bardzo przykro, ze poddal mnie Pan takiej opinii, ale kazdy ma do niej prawo. Z lekarzem to nie byl wypadek, a alergia na slonce, jak dobrze pamietam, i zrobilam wszystko co moglam,zeby pomoc, a Pani byla juz po wizycie. Na spotkaniu informacyjnym prosilam o kontakt jesli potrzebne byloby moje tlumaczenie, ale Panstwo przyszliscie na nie juz pod sam koniec. Nie odezwaliscie sie Panstwo do mnie, ze jest potrzebna moja pomoc,wiec nie moglam wiedziec,ze jej Panstwo potrzebujecie. Koniecznosc kontaktu z ubezpieczycielem nie jest moim wymyslem, a koniecznoscia podana w warunkach ubezpieczenia. I moim obowiazkiem jest Panstwa poinformowanie o tym. Zawsze staram sie pomagac swoim gosciom, gdy tylko o taka pomoc prosza. Kamila Swinarska odpowiedz »
|