|
Wątek:
|
Summerelse.pl
|
Autor:
|
Czytelnik IP 178.36.177.*
|
Data wysłania:
|
2011-08-08 01:48
|
Temat:
|
Summerelse.pl
|
Treść:
|
Witam Na przełomie lipca i sierpnia spędziliśmy rodzinne wczasy w Egipcie zorganizowane przez owe biuro (hotel Jungle Aqua Park w Hurghadzie). Hotel bajka, opieka biura bardzo dobra, rezydenci kompetentni i odpowiedzialni... ale, no właśnie! Pojawia się podobny problem jak ten opisany poniżej SKRÓCENIE NAM POBYTU! Fakt, przyspieszono nam odlot tak, że straciliśmy praktycznie jeden dzień. I na dodatek zafundowano nam międzylądowanie po drodze, co nie wchodziło w grę podczas szukania ofert wycieczki (żona bardzo boi się latania). Podróż powrotna wydłużyła nam się o całe trzy godziny! Odnosimy wrażenie, że biuro przestaje dbać o klienta pod koniec pobytu w myśl zasady: "jak najwięcej zarobić na kliencie... a raczej delikwencie".
Marek z rodziną
|