|
Wątek:
|
Łódź: W dniu wyjazdu biuro Univers odwołało szkolną wycieczk
|
Autor:
|
Czytelnik IP 217.113.228.*
|
Data wysłania:
|
2007-05-30 23:07
|
Temat:
|
Wycieczki szkolne - cieżki orzech do zgryzienia
|
Treść:
|
Witam Państwa. Przedstawiam się - Andrzej Rapkiewicz - jestem właścicielem BT Univers. Po przeczytaniu artykułu w serwisie upewniłem się że nie wszyscy potrafią czytać. Artykuł napisany w tonie sensacyjnym sugeruje że winne wszystkiemu jest biuro lecz wina i odpowiedzialność to dwie różne rzeczy. Nie wszyscy widać potrafią oddzielić ziarno od plew. Winny jest przewożnik lecz odpowiedzialne za zaistniałą sytuację jest biuro które jak widać potrafiło ponieść odpowiedzialność i od ręki wypłacić ustalone - duże - odszkodowanie. Każdy kto zajmuje się turystyką wie, że znalezienie zastępczego autokaru w szczycie sezonu to cud, który czasem się zdarza. Przykre że współpracujący z nami przewoźnicy czy hotelarze nie potrafią stawić się na miejsce zdarzenia i zmierzyć się z obelgami. Przykre w tym wszystkim jest także zachowanie rodziców podgrzewających atmosferę, szukanie sensacji przez piszących takie artykuły i sugerujących winnego. Proszę jescze raz uważnie przeczytać artykuł. A. Rapkiewicz. PS. Na miejscu zdarzenia przebywał pilot - przedstawiciel biura. W tym czasie kontaktowałem się z przewoźnikiem który sugerował mi że w niedługim czasie podstawi autokar na miejsce zbiórki, którą to informację przekazywałem pilotowi. Byłem wprowadzany w błąd. Przepraszam jeszcze raz klientów za zaistniałą sytuację. I uwaga: wiem że w dniu dzisiejszym organizatorzy imprez na terenie województwa łódzkiego ponoszą odpowiedzialność za to że nie wyjechały przynajmniej dwie wycieczki - klienci czekali na zastępcze autokary.
|