|
Wątek:
|
Open Travel i Axel na pierwszy ogień!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 999.999.999.*
|
Data wysłania:
|
2005-09-01 08:34
|
Temat:
|
Reklamacja
|
Treść:
|
Witam serdecznie, obsługujemy firmę EXIM TOURS pod względem informatycznym i cenię jakość tej firmy: wysoka jakość obsługi, dobre hotele, dobra obsługa na miejscu; jeśli Czytelniczka faktycznie miała problem, proszę o maila: dc@man.pl i wyjaśnię ten problem. Jeśli Pani nie zgłosi się, oznacza, że to jeden z następnych pseudoczytelników - to nieuczicwa konkurencja, która próbuje zamydlić... dlatego proszę poważnie o kontakt
|
Odpowiedzi:
Reklamacja [2007-06-21 15:11 84.40.138.*]
Witam! Informacja o polozeniu katalogu Zarzis jest podana w katalogu. Powinna Pani udac sie do biura w ktorym dokonywala zakupu, dlaczego nie poinformowali Pania o tym fakcie. Loty sa niezlezne od organizatora, tylko od LINII LOTNICZYCH. Rezydenci tez czasami traca juz cierpliwosc, gdy trafia im sie natretny klient..... tutaj sytuacja wyglada jasno, poprostu KLIENCI NIE CZYTAJA WARUNKOW UMOWY. przykro ze tak jest szykanowana forma z wieloletnim dowiadczeniem. pozdrawiam, agent z wroclawia odpowiedz » zabrali mi jeden dzień pobytu w Tunezji [2007-06-19 17:53 83.27.81.*]
WITAM, w czwartek lecę z dzieckiem do tunezji (wylot z wrocławia). Dzisiaj dostałam informację z biura Exim Tours,że wylot nastąpi nie o godz. 9.20 tylko o 21.10. Załamałam się ponieważ moje dziecko ma osiem lat i nie wyobrażam sobie włóczenia się z dzieckiem po nocy w obcym kraju. W tunezji powinnam być 21.06. a będę 22.06. przecież to jest robienie klienta w hu..... Rzeczywiście prawdą jest że zamiast siedmiu dni - będziemy sześć dni, obawiam się następnych nieprzyjemnych niespodzianek. Przykre jest to, że już na samym początku zapowiada się nieciekawie. odpowiedz » zabrali mi jeden dzień pobytu w Tunezji [2007-06-21 15:16 84.40.138.*]
witam serdecznie, pani rowniez nie czyta warunkow. pobyt ma Pani przez 8 dni,przeciez w czwartek,czyli to jet 8 dzien... zmiana godzin wylotu nie ma nic wspolnego z wloczega po obcym kraju... przeciez rezydent zaprowadzi Pania za reke do autokaru i hotelu PROSZE SIE NAUCZYC CZYTAC I LICZYC a moze trzeba bylo pojechac do Slawy, wtedy nie czulaby sie Pani obco:)))))) zycze udanego pobytu. odpowiedz » Nie będę dyskutować na forum , [2005-09-02 22:43 999.999.999.*]
gdyż napisałam skargę do BP Exim Tours i od nich oczekuję poważnego potraktowania.Dziękuję. odpowiedz » reklamacja [2005-09-01 08:43 999.999.999.*]
to znaczy Exim jest waszym klientem odpowiedz »
|