|
Wątek:
|
Ecco Holiday musiało odwołać wycieczkę
|
Autor:
|
Czytelnik IP 79.189.86.*
|
Data wysłania:
|
2011-09-19 14:50
|
Temat:
|
Ecco Holiday musiało odwołać wycieczkę
|
Treść:
|
Wszystko zrobione po najniższej linii oporu. Klienci ecco lokowani w pokojach nie ciekawie położonych, ze zniszczonym sprzętem - i tak się nie poskarżą rezydentowi, bo to i tak nic nie da. Nigdy nie kupować wycieczek fakultatywnych - narzuty sięgające 250% cen rynkowych, opieka nastawiona tylko na sprzedaż dodatkowych wycieczek na miejscu. Pomocy od opiekuna nie uświadczysz inaczej. Klienci ecco podporządkowywani są pod innych. 2 dni robocze przed wylotem przysyłają informację, że lądowanie w rejsie powrotnym odbędzie się w innym mieście, a oni może podstawią busa, albo oddadzą za przejazd najtańszym środkiem transportu.
|