|
Wątek:
|
Koszmarna Uwaga c.d.
|
Autor:
|
Czytelnik IP 999.999.999.*
|
Data wysłania:
|
2005-09-01 12:03
|
Temat:
|
falcon
|
Treść:
|
Na stronach uwaga.onet.pl jest forum dyskusyjne i tam dopiero widać jakie jest pojęcie tzw. 'przeciętnego klienta' o biurach podróży. I jak niepełne, błędne, stronnicze itd informacje dziennikarzy mogą robić ludzion wodę z mózgu. Choćby sprawa kategoryzacji: po prostu klient nie zdaje sobie sprawy z tego, że co kraj to norma, albo jej w ogóle nie ma, albo jest fakultatywna... A z programu wyszło, że *** gwiazdki to musi być przynajmniej taki hotel jak w Polsce. Pokój hotelowy w takiej np. Tunezji służy do spania i gość powinien w nim przebywać jak najmniej, żeby miał czas wydawać pieniądze gdzie indziej. A że polski turysta tego nie robi... No i stąd problemy, odczucie, że jest się źle obsługiwanym itd... Oby w najbliższych dniach nie upadło jakies kolejne biuro, bo to będzie jeszcze dowód na poprawność uwagowych tez.
|
Odpowiedzi:
woda z mózgu [2005-09-01 21:48 999.999.999.*]
i jak trafnie odpowiedziano,tak się robi ludziom wode z mózgu a sprawa rzetelności dziennikarzy bardzo problematyczna,dlaczego ani razu w trzech częściach uwagi nie padła cena imprezy? na całym świecie płaci się za standard i nic innego nie wymyślono.Jak ktoś płaci byle jakie pieniądze a oczekuje nie wiadomo czego to ma wczsy na własne życzenie za taką cnę jaką zapłcił Wracając do dyskusji na onecie mozna zauważyc różne rozgrywki łącznie ze szkalowaniem pracodawców,na pewno potrzebna jest duża kampania informacyjna o różnych standartach hoteli i apartamentów także w Polsce odpowiedz » "podrasowane" zdjęcia [2005-09-01 15:58 999.999.999.*]
pamiętajmy jednak, że organizator nie może wprowadzać klientów w błąd; prawda że kategorie te różnią się od siebie, ale często organizatorzy turystyki wprowadzają w błąd klientów przez umieszczenie w katalogach zdjęć, które "podrasowują" i nie można mieć wówczas do klienta pretensji, że takie było jego wyobrażenie o wycieczce odpowiedz » to samo, ale nie takie samo [2005-09-02 10:13 999.999.999.*]
Widziałem w dwóch katalogach to samo zdjęcie hotelu przed i po obróbce. W jednym katalogu było piękne, błękitne niebo w tle i zgrabny, parterowy pawilon z restauracją obok hotelu. W drugim niebo było ponure, pawilon miał trzy piętra, był obskurny i zasłaniał cały widok, a przed hotelem stało kilka słupów podtrzymujących trakcję elektryczną i jakieś kable. To było TO SAMO zdjęcie, bo i auta te same, i ludzie ci sami. Ale... w reklamach robi się dokładnie tak samo i jakoś nikt się nie czepia... odpowiedz » zdjęcia [2005-09-05 09:36 999.999.999.*]
co do reklam - katalog biura podróży nie powinien wprowadzać klienta w błąd, a podrasowane zdjęcia wprowadzają odpowiedz »
|