Reklamacja wycieczki [2008-10-13 13:13 82.177.11.*] A co jeśli reklamacja została złożona przed wyjazdem? Zaznaczam że pytanie jest jak najbardziej poważne - reklamacja dotyczyła dopłat paliwowych Czy zastosowanie ma art. 20 ust. 6 - 30 dni od dnia zakończenia imprezy turystycznejodpowiedz »
Reklamacja wycieczki [2007-06-25 16:20 83.15.101.*] Art. 16b Ustawy podaje, że klient powinien niezwłocznie zawiadomić wykonawcę usługi i organizatora o jej wadliwości. Umowa zaś powinna jednoznacznie określać jego obowiązki w tym zakresie. Art. 20.4 Ustawy zobowiązuje pilota do potwierdzenia przyjęcia reklamacji. UOKiK z kolei kwestionuje zapisy umowne o obowiązku składania reklamacji u pilota. A zatem klient MOŻE złożyć reklamację u pilota, że we wtorek w południe nie było soku w barze all inclusive, ale nie musi. Może sobie o tym przypomnieć dopiero po powrocie do kraju i zrobić wiję na cztery fajerki, szczególnie gdy ma dojścia do mediów...odpowiedz »
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie. OK, zamknij