Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Nie można zastrzec, iż reklamację składa się tylko u pilota
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2007-06-24 14:09
Temat: Nie można zastrzec, iż reklamację składa się tylko u pilota
Treść:

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Reklamacja wycieczki [2008-10-13 13:13 82.177.11.*]
A co jeśli reklamacja została złożona przed wyjazdem?
Zaznaczam że pytanie jest jak najbardziej poważne - reklamacja dotyczyła dopłat paliwowych Czy zastosowanie ma art. 20 ust. 6 - 30 dni od dnia zakończenia imprezy turystycznej
odpowiedz »

Reklamacja wycieczki [2007-06-25 16:20 83.15.101.*]
Art. 16b Ustawy podaje, że klient powinien niezwłocznie zawiadomić wykonawcę usługi i organizatora o jej wadliwości. Umowa zaś powinna jednoznacznie określać jego obowiązki w tym zakresie. Art. 20.4 Ustawy zobowiązuje pilota do potwierdzenia przyjęcia reklamacji. UOKiK z kolei kwestionuje zapisy umowne o obowiązku składania reklamacji u pilota. A zatem klient MOŻE złożyć reklamację u pilota, że we wtorek w południe nie było soku w barze all inclusive, ale nie musi. Może sobie o tym przypomnieć dopiero po powrocie do kraju i zrobić wiję na cztery fajerki, szczególnie gdy ma dojścia do mediów... odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij