|
Wątek:
|
Odszkodowanie za opóźniony wylot na wycieczkę?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 79.187.82.*
|
Data wysłania:
|
2011-10-04 21:29
|
Temat:
|
Odszkodowania za opóźniony wylot na wycieczkę
|
Treść:
|
Bardzo dobrze, Itaka wprowadzała miesiąc przed wylotem dodatkowe rejsy w sezonie, najlepsze jest to , że wylot był rano a powrót wieczorem. Klienci się na to łapali a potem była zmiana i wylot był wieczorem a powrót wcześnie rano. Myślałam, że klienci nas uduszą! nikt mi nie powie, że miesiąc przed wylotem , wprowadzając dodatkowy lot Itaka nie wiedziała, że są inne godziny lotu! Uważam, że nikt na rynku polskim nie sięga do pięt Itace w marketingu,z hostelu zrobią 5* a basen dla 1 osoby robi się basenem dla grupy, nie ma żadnego biura, które ma tak dobrych fotografów! oglądając zdjęcia a potem realia - mam dla Nich ogromny szacunek! Dla Nich niemożliwe jest standardem!
|