|
Wątek:
|
UOKiK zachęca rozczarowanych klientów do składania reklamacj
|
Autor:
|
Czytelnik IP 213.25.104.*
|
Data wysłania:
|
2007-06-26 14:17
|
Temat:
|
UOKiK kontroluje hotele i pensjonaty
|
Treść:
|
Zachęcamy , aby UOKiK zabrał sie do konkretnej roboty a nie organizował pokazówek i "pseudospektaklów teatralnych" mających sprwaić wrażenie , iz cokolwiek pożytecznego robi. W walce z kolosami typu TPSA jest zawsze bezsilny. Prosimy o efekty - wymierne konkretne tego , co macie w nazwie - W WALCE Z NIEUCZCIWĄ KONKURENCJĄ !!!!! co zrobiła ta instytucja dla turystyki, dla biur podróży, ile nieucziwych organizatorów zostało ukaranach przez UOKiK, może ktoś wie, bo na spotkaniu s przedstawicielami tej nikomu niepotrzebnej instytucji jej przedstawiciel nie umiał podac nawet jedengo przykładu
|