Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Kłopoty z Ecco Holiday
Autor: Czytelnik IP 999.999.999.*
Data wysłania: 2005-09-08 13:12
Temat: Kłopoty z Ecco
Treść: Wydaje mi się że Ecco Holiday jest mało rzetelnym biurem. Ja jestem ich agentem od 2 lat i co roku jest z nimi jakieś zatarcie. W zeszłym roku mieliśmy klienta którzy wykupili sam przelot z Tunezji do Polski i byłoby wszystko ok gdyby nie fakt że zmieniła się godzina wylotu i Ecco nie poinformowało o tym ani nas jako biuro ani klienta który miał lecieć tym rejsem. Po całej interwencji oni nawet nie chcieli rozmawiać na temet nie poinformowania o zmianie godziny wylotu a na pytanie o zwrocie kosztów za bilet (bo wina ewidenta jest Ecco) odpowiedzieli że się nie należy bo klient się nie stawił. Na pytanie jak miał to zrobić skoro nie poinformowali o zmianie godziny nie podejmowali dalszej dyskusji i odkładali słuchawkę. Robią sobie żarty i z klientów i z agentów. Ktoś powienien się za nich wziąść!

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

dziwne opinie i nie zgodne [2005-09-13 22:18 999.999.999.*]
owszem zmieniła się godzina przelotu , ale otrzymaliśmy informację i wszystko jest w porządku ile jadu macie w sobie mi się bardzo dobrze z nimi współpracuje,wpłacam im kasę na czas i nie ma problemu, pozdrawiam sympatyczny zespół Ecco odpowiedz »

ecco [2005-09-10 12:37 999.999.999.*]
Ecco nie jest doskonałe - to fakt - ale to agent powinien potwierdzić czy nic sie nie zmieniło w godzinach lotu i ewentualnie informować o tym klienta. My współpracujemy m.in. z biurem Atur i tam jest ot jasno napisane - agent ma obowiązek na 48 godz. przed wylotem potwierdzić godziny. A dodatkowo jeżeli klient wykupuje sam przelot charterem, to też musi wziąć odpowiedzialnośc na swoje barki - powinien skontaktować się z rezydentem Ecco i potwierdzić godz. lotu. Oczywiście kontakt do rezydenta powinien wziąć z biura w którym wykupił wycieczkę. ale jak biuro nie jest kompetentne, to klient nie leci..... odpowiedz »

Odp [2005-09-08 13:18 999.999.999.*]
Jak to kto, my, agenci!!! Przestanmy sprzedawać ich ofertę, może ich to czegoś nauczy! Może nastawienie zmieni, współpracę? odpowiedz »

Odp [2005-09-08 13:18 999.999.999.*]
Jak to kto, my, agenci!!! Przestanmy sprzedawać ich ofertę, może ich to czegoś nauczy! Może nastawienie zmieni, współpracę? odpowiedz »

Odp [2005-09-08 13:18 999.999.999.*]
Jak to kto, my, agenci!!! Przestanmy sprzedawać ich ofertę, może ich to czegoś nauczy! Może nastawienie zmieni, współpracę? odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij