|
Wątek:
|
Konkurs Touroperator Roku
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.253.205.*
|
Data wysłania:
|
2011-11-02 13:07
|
Temat:
|
Touroperator Roku 2011
|
Treść:
|
Akurat helpdesk TUI kiedyś to był WZÓR dla wszelkich innych helpdesków touroperatorów, ale to co się dzieje od 1,5 roku to jest jakiś żart i zjazd po równi pochyłej. Jesteśmy ich agentem od 7 lat, system i produkt PL i DE znamy na wylot, więc jak dzwonie do helpdesku to już z naprawdę istotną sprawą, a nie z pierdołą, a czasami załatwienie czegoś trwa kilka dni (szczególnie z produktem niemieckim). Wcześniej obsługa była miła i pomocna, teraz z powodu lawinowego wzrostu klientów dodzwonić się do TUI już zakrawa na cud, a i dziewczynom na helpdesku czasem puszczają nerwy i stają się opryskliwe. Niech się ktoś zajmie zwiększeniem liczby pracowników w helpdesku i szkoleniami, bo teraz to są jakieś jaja. Jakby to był jakiś inny TO to bym przymknął oko, ale akurat w TUI poziom obsługi był zawsze wysoki i ewidentnie widać róznicę wobec tego co było wcześniej. Mam nadzieje że podobnie nie stanie się z obsługą klienta na destynacji (na razie jest dobrze).
|