Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Konkurs Touroperator Roku
Autor: Czytelnik IP 77.253.205.*
Data wysłania: 2011-11-02 13:07
Temat: Touroperator Roku 2011
Treść: Akurat helpdesk TUI kiedyś to był WZÓR dla wszelkich innych helpdesków touroperatorów, ale to co się dzieje od 1,5 roku to jest jakiś żart i zjazd po równi pochyłej. Jesteśmy ich agentem od 7 lat, system i produkt PL i DE znamy na wylot, więc jak dzwonie do helpdesku to już z naprawdę istotną sprawą, a nie z pierdołą, a czasami załatwienie czegoś trwa kilka dni (szczególnie z produktem niemieckim). Wcześniej obsługa była miła i pomocna, teraz z powodu lawinowego wzrostu klientów dodzwonić się do TUI już zakrawa na cud, a i dziewczynom na helpdesku czasem puszczają nerwy i stają się opryskliwe. Niech się ktoś zajmie zwiększeniem liczby pracowników w helpdesku i szkoleniami, bo teraz to są jakieś jaja. Jakby to był jakiś inny TO to bym przymknął oko, ale akurat w TUI poziom obsługi był zawsze wysoki i ewidentnie widać róznicę wobec tego co było wcześniej. Mam nadzieje że podobnie nie stanie się z obsługą klienta na destynacji (na razie jest dobrze).

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij