|
Wątek:
|
TVP 1 w ostatniej chwili wstrzymała materiał o biurze Necker
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.21.34.*
|
Data wysłania:
|
2007-07-04 08:29
|
Temat:
|
Na Celowniku: kłopoty turystów z BP Neckermann
|
Treść:
|
Ciekawe, czy ta he,he dziennikarka skręciłaby też krytyczny materiał o np. krakowskich hotelach, które kazałyby jej dodatkowo dopłacić za następną dobę, gdyby chciała jechać PKP dopiero o 3:00 w nocy. Zapewne, albo zapłaciła by dodatkowo za te pół nocy, albo poszła od 12:00 do 3:00 zwiedzać Kraków i nie było by w tym nic dziwnego. Cały świat: np. Niemcy, Japończycy i Rosjanie wiedzą, że dzień wymiany turnusów wiąże się z niedogodnościami oczekiwania na sprzątanie pokoi i transport. Ale nasza Pis-arka wie wszystko lepiej i musi rodakom powiedzieć jak to ich branża turystyczna znowu oszukuje. No to proszę Pani proszę sobie wbić do tej "blond" głowy, że cena każdego towaru nie wynika z sufitu lecz z normalnej kalkulacji. Jeżeli kupuje Pani np. 7 noclegów + lot + itd + marżę biura, to nie może Pani oczekiwać, że za tą samą cenę dostanie Pani o 1 nocleg więcej, bo hotel i biuro nie są Caritasem. Przecież to proste, że jeżeli trochę uciążliwe loty czarterowe lub autokarowe przejazdy wahadłowe, zdecydowanie obniżają cenę całej wycieczki, to chyba należy z nich korzystać. Jeżeli, pragnęła Pani większego komfortu trzeba było sobie za te ½ nocy dodatkowo dopłacić lub kupić lot o lepszej godzinie. A program telewizyjny o wycieczkach, jeżeli już musi Pani go zrobić to proszę raczej w formie edukacyjnej, na jakie świadczenia, za jaką cenę klient może liczyć, że nie wynosi się z restauracji na zewnątrz kanapek, że wypada dawać napiwki, że trzeba trzymać klasę itp. Oraz o tym, że 99,9% firm turystycznych ciężko pracuje nad tym, aby rodacy tanio i przyjemnie spędzali swoje urlopy ,i że opinie 0,01% zawsze niezadowolonych malkontentów nie powinny wykrzywiać poprawnego wizerunku branży. lechu
|