Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Kłopoty z Ecco Holiday
Autor: Czytelnik IP 999.999.999.*
Data wysłania: 2005-09-09 15:16
Temat: BŁAŻEJ
Treść: "również miałem okazje korzystać z uslug Pani Kumik i ma Pan racje mi też zaproponowano triade A kobieta zero klasy bardzo nieprzyjemna a tak nie powinno być przy obsłudze klienta ja chętnie posłucham o Pani Kumik może Pan napisze jeszcze coś ciekawego

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

klient [2005-09-09 17:16 999.999.999.*]
miałem doczynienia z tym biurem, ot kilka moich przypadków 1. obsługa tego biura jest żałosna, dzwoniłem na pytanie ile kosztuje pobyt dwójki dzieci w jakimś tam hotelu, pani odpowiedziała mi że nie wie, na moją prośbę aby sprawdziła padła odpowiedź że teraz nie ma czasu bo ma w biurze klientów i nie bedzie mi udzielać takich informacji... ale to chyba nie były jakieś tródne do sprawdzenia informacje 2. bedąc już na miejscu w ścisku panującym w biurze, jedna pani obługiwała a dwie na zapleczu rozmawiały o jakiś kosmetyckach czy coś, wiem bo robiły to bardoz głośno. na moje pytanie czy może ktoś mi powiedzieć dlaczego nie ma dwóch osób do obsługi skoro biurko było wolne padła odpowiedź ża teraz ma przerwe, jak w poprzednim ustroju?!!! 3. wpłacając zaliczke u pani K w biurze na oferte z ecco prosiłem aby dąła mi potwierdzenie że jest rezerwacja zrobiona, zapewnienia pani że wszystko jest ok i żebym sie nie martwił, jakoś mi nie wystarczały ale żonie mojej niestety tak(przyznaje mój błąd ze jej zaufąłem) i wyszliśmy z biura. pani miała nam to wysłac mailem bo drukarka sie zepsuła - co sie okazało chyba nie tylko drukarka była zepsuta ale coś wiecej. ponieważ maila nie było w poniedziałek jak przyszedłem do biura okazało sie ze rezerwacji nie ma, miejsc już też w tym hotelu i musieliśmy zrezygnować z wyjazdu na tenryfe. i usług tego biura. zaliczkę zwrócono mi ale dopiero po 4 dniach. dlacego kożystałem z tego biura bo znajomy polecił - po co go słuchałem nie wiem, natomiast wiem jedno NIE POLACAM NIKOMU TEGO BIURA FATALNA OBSŁUGA GBUROWACI PRACOWNICY NIEKOMPETENCJA nie dziwie sie ze ma pani teraz problemy odpowiedz »

drogi klieńcie [2005-09-11 10:27 999.999.999.*]
taka jest kolej, pierw przyjmujemy klienta który sie pofatygował do biura a dopiero leniwców którzy sobie obdzwaniaja po wszystkich biurach i wysmradzają przez telefon odpowiedz »

bardzo dobra opinia [2005-09-13 22:12 999.999.999.*]
klient dzwoni i chce wszystko uzyskać telefonicznie,nie wolno mu odpowiedzieć że inny klient siedzi przed obsługującym, bo się obrazi, a najlepsza jest konkurencja, jest czasami złośliwa do bólu znam takie panie nawiasem mówiąc sprzedające wcale nie kiepsko oferty aby zniszczyć konkurencję np.wpada taka pseudo właścicielka agencji chce kupić w ciągu 1 min. wczasy dla córki i głośno komentuje przy innych klientach w biurze że to bardzo marna oferta i nic nie mamy , tylko ta pani nie wie że niektórzy ją znają w biurze, pozdrawiam tą beznadziejną właścicielkę agencji, życzę jej dalszych sukcesów w sprzedaży, miła pani stare dobre przysłowie, kto pod kim dołki kopie sam wpada w nie, nie czerwieni się pani w tym momencie??? odpowiedz »

kto [2005-09-09 18:55 999.999.999.*]
zanim zaczniesz komentowac cokolwiek i podszywac sie pod klienta ( to jest typowo branzowy portal, a zatem obecnosc twoja na tym portalu wydaje mi sie mocno podejrzana ) to naucz sie pisac po polsku prostaku lub prostaczko.Zbyt grubymi nicmi szyjesz by nie odczytac w Tobie najemnika pana doktora. Kiedy płaci sie 42.000 pln (brutto)+ meble za 15.000 to ma sie prawo egzekwowac podstawowych praw wynikających z umowy.Proponuję zajrzec do słownika wyrazów obcych i przeczytać znaczenie słowa franchising.Równie podejrzany wydaje mi się fakt, iż wczoraj jakoś nie było reakcji negatywnych natomiast dziś odezwała się cała rzesza najemników R.Ra na tym portalu odpowiedz »

Piotr [2005-09-09 19:26 999.999.999.*]
I tu się mylisz. Nie jest wielkim problemem znaleźć w sieci wasz portal. Jestem klientem. Dlaczego tu jestem? aby wiedzieć, kogo unikać. A najlepsze wiadomości w tej kwestii są na portalach branżowych. Nie mam nic wspólnego z Ecco, ani z żadnym biurem czy agentem. Jestem waszym klientem. Wyjeżdżam co roku za granicę. Jeździłem z różnymi, jak wy to nazywacie, operatorami. Raz było lepiej, raz gorzej. Ale zawsze była jedna zasada - sprzedawca zawsze przekoloryzowywał ofertę. Zrobicie wszystko, aby sprzedać, a poźniej niech się martwi organizator. Wiem co mówię, bo jeżdżę od 15 lat. Więc jeśli są reklamacje ze względu na rozbieżności rzeczywistości od oferty, to raczej z waszej winy a raczej waszych pracowników. Byłem z Ecco na wakacjach i nie mam większych zastrzeżeń, tak jak i moi znajomi. Ot, oferta jakich wiele. Ceny też średnie, nie nazwałbym tego zdzierstwem. Zdażało mi się płacić drożej. A odnośnie konfliktu agentki z organizatorem: To jest biznes. Gdyby biznes dobrze się rozwijał, to nie doszło by do rozwiązania umowy. Gdy nie wiadomo o co chodzi, to na pewno chodzi o pieniądze. Nie podoba mi się sposób, w jaki agentka załatwia sprawę - jak dziecko - drzeć się jak najgłośniej to może inni ukamieniują wskazanego zanim ten się zdąży wytłumaczyć. Tak nie postępują dorośli, poważni ludzie, pani Agnieszko. Nie pierze się publicznie takich brudów. odpowiedz »

Piotr [2008-01-16 00:39 81.190.89.*]
Panie Piotrze,
Z przykrością i pewnym ubolewaniem stwierdzam, że jednak jest Pan w błędzie. Nie mam nic wspólnego z biurem p.Agnieszki. Jestem właścicielem biura podróży w Gdyni, jednym z agentów Ecco. Dawno temu, kiedy Ecco było w "lepszych rękach" sprzedawaliśmy sporo wycieczek tego organizatora. Niestety, jak ktoś to już słusznie wcześniej w postach zauważył, po zmianie właścicieli wiele się w tej firmie zmieniło na gorsze, a przede wszystkim stosunek do reklamacji. My mamy umowę podpisaną, ale nie sprzedajemy ecco od 2 lat, z rzadka zdarza nam się podpisać umowę i tylko i wyłącznie wtedy, gdy klient się uprze!
Jest wielu dobrych organizatorów usług turystycznych na naszym rynku. Po co pchać się w złe interesy?! Natomiast współczuję pani Kumik. Ja jestem po prostu agentem, ale pewnie nieźle bym się wkurzyła, gdybym miała umowę licencyjną! A tak już zupełnie przy okazji i do klientów: też obsługujemy najpierw klientów w biurze, a dopiero potem i tylko gdy jest na to czas, klientów którzy dzwonią. Tak już jest i już! Jeśli klient się obraża to niech dzwoni na wakacje lub do innych wyspecjalizowanych biur w sprzedaży na telefon. Ja nie poproszę klienta w biurze, żeby teraz siedział cicho jak mysz pod miotłą, cierpliwie tracił czas, bo oto KTOŚ raczył wykonać telefon do biura
odpowiedz »

brawooooo [2005-09-09 19:38 999.999.999.*]
Bardzo dobrze Panie Piotrze Pani Agnieszka już nie odpowie bo poszła pracować hmmm maluje paznokcie??? odpowiedz »

idioci zawsz wśród nas [2005-09-11 10:29 999.999.999.*]
znalazł się ten co najwięcej wie o pracy w biurze turystycznym odpowiedz »

nie było takiej sytuacji [2005-09-09 17:47 999.999.999.*]
nie pobieramy zaliczek bez dokonania rezrewacji. nie mielismy nigdy przypadku zwrócenia zaliczki. w naszym biurze nie pracują 3 panie, tylko pani i pan. ja bardzo rzadko bywam, z racji innych obowiązków. nie mamy przerw w pracy biuro jest czynne od 10-19. jesli twierdzi Pan, że był naszym klientem to proszę podać nazwisko, i skoro znajomy polecił to chyba był zadowolony. ścisk owszem czasem jest a to akurat powód do zadowolenia. proszę nie wymyślac na siłe. ps. moje problemy nie wynikają z kontaktów z klientami tylko z innego powodu, pewnie Pan to zauważył na początku forum. ak odpowiedz »

A.Kumik [2005-09-09 15:55 999.999.999.*]
Szanowni państwo. Po pierwsze licencja ma prawo sprzedawać inne oferty i wraz z licencją otrzymałam umowy z innymi touroperatorami za pośrednictwem ecco. Po drugie pragnę państwa poinformować, że nie jestem sprzedawcą w tym biurze, mam od tego dwie kompetentne osoby, więc trudno mieć ze mną do czynienia, no chyba, że ktoś wejdzie na zaplecze biura Pozdrawiam agnieszka kumik odpowiedz »

ak [2005-09-10 14:33 999.999.999.*]
chciałam Państwu przypomnieć że tematem tego forum nie jest "kto lubi bądź nie lubi agnieszki k." tylko to, że zawierając umowę partnerską a taką właśnie jest franchising, powinno się traktować drugą stronę jak partnera a nie jak śmiecia, który można sobie wyrzucić kiedy się chce. To już nie ta epoka w naszym kraju. Pozdrawiam odpowiedz »

a.Kurnik [2005-09-09 16:34 999.999.999.*]
dziewczyno szczere wspołczucia odpowiedz »

może kórnik przez "ó' hihihih [2005-09-09 18:31 999.999.999.*]
Dokładnie ta Pani robi sobie z formum kórnik i gdacze jak kura odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij