Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: Pasażerowie PKP mogą domagać się odszkodowań za opóźnienia p
Autor: Czytelnik IP 82.160.51.*
Data wysłania: 2007-07-13 16:46
Temat: Odszkodowanie za spóźniony pociąg
Treść: Od kilku lat codziennie dojeżdzam do pracy na trasie ŁÓdż - Warszawa. To, co dzieje się od ok. 8 miesięcy nie mieści się w głowie. NIGDZIE nie ma aktualnego rozkładu jazdy. W kasach panie nie wiedzą jak następnego dnia będą jeździły pociągi, ponieważ taka informację dostają na bieżąco. Rozkład jest zmieniany co 2 tygodnie max., w internecie nie ma również aktualnych godzin pociągów. Jedynie informacja telefoniczna 22/9436 jest najbardziej wiarygodna, tylko przed każdą zmianą w rzokładzie trzeba czekac na połączenie ok. 15 minut. Co do opóźnienia pociągów to zdarza się to co drugi dzień albo częściej i nie jest to żadna nowina. Na trasie , która jest cholernie rentowna dla PKP nikt niepomślał, że ludzie to nie rzeczy. Nikt nie zapewnił kompletnie żadnej informacji. Jeśli pociąg spóźnia się do 10 minut to nikt na peronie nawet nie mówi a takim opóźnieniu. Najzwyczajniej pociąg wjeżdza później, niestety z tych 10 minut po drodze do Łodzi robi się ok.30minut, a bo trzeba przepuścć inny pociąg, a bo stoi się na Zachodniej 15 minut itd. Ostatnio dzwoniłam na infomację, przegrałamz czasem oczekiwania, ale po usłyszeniu , że rozkład dostępny jest na strownie www, weszłam sprawdzić pociąg, wyszłam na niego, kupiłam w kasie bilet jednorazowy i stoje na peronie, czekam , czekam, czekam, czekam..... Idę więc do informacji, tam pani napuszona mi mówi:" na tablicy ogłoszeń są komunikaty" Jestem już lekko poddenerwowana a ta mi tu pieprzy głupoty o tablicy, kiedy ja mam ją głęboko w d.... Okazało się oczywiście, że ten pociąg owszem jeździ, ale o innej godzinie, wcześniejszej a teraz to następny pospieszny mam za 2,5 godz. Była sobota, a ja nie dojechałam na egzamin - skutek: sesja we wrześniu, płatna poprawka i zszargane nerwy. A PKP ma to w dupie , bo robi tak non stop i robić będzie. Nie wspomnę nawet , że na Dworcu Warszawa Centralna - nie ma aktualnego rozkładu jazdy nigdzie, a to chyba dworzec w stolicy i nie wszyscy muszą wiedzieć , że mogą nie dojechać gdzie chcą. A nawet gdzyby wiedzieli to wcale nie jest to usprawiedliwienie dla olewania przez PKP klientów. A co do odszkodowania to powinno być płatne , bo przestało mi się uśmiechać tracenie czasu, aż łaskawie pociąg przyjedzie. Poza tym powinni dawać zzniżki na przejazd w takich sytuacjach, zapewniać transport zastępczy. Niesty dopóki będzie monopol to możemy im naskoczyć. Nie umiem się o tej firmie wypowiedzieć inaczej jak, tylko wulgaryzmami....
Hanna Miller

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij