|
Wątek:
|
Kłopoty z Ecco Holiday
|
Autor:
|
Czytelnik IP 999.999.999.*
|
Data wysłania:
|
2005-09-10 12:37
|
Temat:
|
ecco
|
Treść:
|
Ecco nie jest doskonałe - to fakt - ale to agent powinien potwierdzić czy nic sie nie zmieniło w godzinach lotu i ewentualnie informować o tym klienta. My współpracujemy m.in. z biurem Atur i tam jest ot jasno napisane - agent ma obowiązek na 48 godz. przed wylotem potwierdzić godziny.
A dodatkowo jeżeli klient wykupuje sam przelot charterem, to też musi wziąć odpowiedzialnośc na swoje barki - powinien skontaktować się z rezydentem Ecco i potwierdzić godz. lotu. Oczywiście kontakt do rezydenta powinien wziąć z biura w którym wykupił wycieczkę. ale jak biuro nie jest kompetentne, to klient nie leci.....
|