Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: Pasażerowie PKP mogą domagać się odszkodowań za opóźnienia p
Autor: Czytelnik IP 83.15.48.*
Data wysłania: 2007-07-16 17:23
Temat: Odszkodowanie za spóźniony pociąg
Treść: Zgadzam się z przedmówczynią! Ja równeiż pociągami jeżdżę dość regularnie, ale takiego burdelu jak ostatnio, to nie było na kolei chyba jeszcze nigdy!!!
Tak na moje oko opóźnionych jest 90% połączeń. Brak aktualnych rozkładów również zauważyłem na stacjach pośrednich pomiędzy Kołobrzegiem a Poznaniem.
Do największych absurdów PKP zaliczam jednak fakt, że Pani w kasie nie jest w stanie udzielić informacji na temat połączenia, na które właśnie chcę kupić bilet (a wręcz twierdzi, że takiego połączenia w ogóle nie ma!), a dyżurny ruchu, do którego zostałem odesłany (informacja nieczynna, zresztą tak jak i poczekalnia!) wyszukuje połączenia wg grubego książkowego rozkładu i NIE JEST W STANIE wyszukać mi połączenia, które elektroniczny rozkład jazdy PKP wyszukuje w ułamku sekundy (3 przesiadki utrudniły chyba sprawę dyżurnemu), jednak w kanciapie dyżurnego ani śladu komputera nie było... Może by tak obciąć premie paru dyrektorom PKP i zaopatrzyć dyżurnych ruchu oraz kasjerki w kasach w dostęp do komputera i internetu, to chociaż mogliby w miarę kompetentnie informacji udzielać???? Średniej klasy komputer to koszt ok. 2 tys. zł, a dostęp do internetu miesięcznie już za 60 zł można mieć, więc taki dyrektor raczej nie odczuje wielkiego uszczuplenia swoich zarobków, a kolej jednak może ciut bardziej europejsko zacznie wyglądać...
Podane przeze mnie zdarzenia miały miejsce na dworcu w Kołobrzegu w nocy z 10 na 11 lipca br.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Odszkodowanie za spóźniony pociąg [2011-10-24 16:22 178.36.150.*]
Ja też staram się o odszkodowanie, a dokładnie zwrot kosztów biletu. Piszę im maile i wysyłam listy ale brak efektów. Zero szacunku.
Zapraszam: http://jackrecher.mylog.pl/
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij