|
Wątek:
|
Coraz więcej skarg na linie lotnicze!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.27.233.*
|
Data wysłania:
|
2007-07-19 04:57
|
Temat:
|
brak kompetencji biura; http://www.ltour.pl/w busku
|
Treść:
|
znalazłam biuro ; http://www.ltour.pl/na stronie internetowej i zamówiłam sobie internetowo bilet autokarowy z wrocławia do edynburga liniami eurolines. bilet wydawał mi się nie bardzo jasny więc zadzwoniłam do biura i poprosiłam pana o dokładną informację jak ma byc z tą przesiadka w londynie do edynburga.Pan mi odpowiedział ,że wszystko powie mi pilot w autokarze, zamiast wydać mi solidną informację, że w londynie czekam az 10 godzin i że mam odjazd do edynburga z innej stacji autobusowej. w związku z tym dziecko było narazone na 10 godzinne czekanie w londynie oraz zakupienie biletu w przechowalni bagażu (10 funtów)w związku z czym proszę o przebukowanie mojegu biletu (open) z linii eurolines na linie Polonia transport jeśli chodzi o powrót dziecka we wrześniu. Proszę również o dokonanie tego bezpłatnie w ramach rekompensaty za poniesione straty moralne i materialne związane z niesolidną informacją biura , w przeciwnym razie moja skarga trafi do Izby turystycznej z powazaniem Krystyna Rajtar - Kryczenkowa , wrocław
|