Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Kłopoty turystki z Itaką
Autor: Czytelnik IP 999.999.999.*
Data wysłania: 2005-09-12 14:04
Temat: Itaka
Treść: Chcialiśmy opowiedzieć Wam, jak skłądaliśmy reklamację do biura Nowa ITAKA w związku z nienależytym wykonaniem warunków umowy przez BP Nowa Itaka sp. z o.o.
Wedle Warunków uczestnictwa, rozdział pt. Obowiązki i odpowiedzialność "Biuro podróży zobowiązane było zrealizować imprezę turystyczną zgodnie z postanowieniami zawartej umowy oraz informacjami zawartymi w katalogu. Zobowiązanie to obejmuje wszystkie świadczenia wchodzące w zakres umowy - również realizowane przez inne podmioty. Informacje w katalogach i broszurach są wiążące dla biura podróży."
ITAKA NIE WYWIĄZAŁA SIĘ Z TEGO, CO NAPISAŁA W KATALOGU ORAZ NA WWW.
NASZĄ REKLAMACJĘ OLAŁA
UWAŻAJCIE NA TO BIURO.
Realizacji imprezy ze strony biura zarzucamy:
1. Wprowadzenie w błąd co do kategorii hotelu Pachis Beach w katalogu drukowanym oraz na stronach www.itaka.pl. Biura zapewnia, iż hotel jest greckiej kategorii C, podczas gdy faktycznie jest gorszej kategorii, bo D. Dowiecie się o tym dopiero w hotelu, gdzie znajduje się stosowna wywieszka wydana przez Hellenic Chamber of Hotels. Oznacza to, że zapłaciliśmy za gorszy hotel, niż gwarantowano to w katalogu.

2. Wprowadzenie w błąd co do faktycznego usytuowania hotelu. Określono w katalogu oraz w internecie, iż hotel znajduje się w "miejscowości" Akti Pachi. Według słownika języka polskiego miejscowość to "teren zabudowany i zamieszkany przez większą liczbę ludzi, niewielkie miasto, wieś, osada". Tym samym mianem w katalogu Itaka określa się np. Skala Prinos. Otóż Akti Pachi, którym to mianem na mapie Thassos okreslony jest przylądek, a nie jakaś miejscowość to hotel Pachis Beach, tawerna, coctail bar oraz kilka apartamentowców. Z kolei Skala Prinos pełni funkcje osady mając sklepy i lokale usługowe, których w Akti Pachi brak. Jednym słowem, opisy w katalogu wprowadzają w błąd odnośnie miejsca pobytu sugerując, iż jedzie się do jakiegoś zamieszkałego miejsca, a nie nad zatoczkę z jednym hotelem położonym 2 kilometry od najbliższego sklepu.
3. Wprowadzenie w błąd co do wyposażenia i wielkości pokoju hotelowego. Na zdjęciach w katalogu i w internecie pokój hotelowy jest m.in. wyposażony w lodówkę, biureczko i stołek. Zapewnienie, iż pokój, który otrzymamy, będzie wyposażony w lodówkę, otrzymałem od Pani Edyty Chanas. Pokój, który dostaliśmy, nie miał lodówki, biureczka, ani też żadnego krzesła. Był zdecydowanie mniejszy od zaprezentowanego na zdjęciu, jego powierzchnia była niewiele większa od łóżka. Dodatkowo balkon hotelu wychodził wprost na tawernę, co powodowało hałas do późna w nocy. W katalogu nie zapisano, iż w pokojach jest głośno. Informowaliśmy rezydenta, Panią A. Labę o fakcie, iż chcemy zmienić pokój, jednak Pani rezydent nie zrobiła nic w naszej sprawie.

4. Zapewnienie, iż w hotelu podawane jest "wyśmienite" jedzenie. Według słownika języka polskiego wyśmienity to "bardzo dobry, doskonały, wyborny, lepszy niż inne". Faktycznie jednak, na kolacje podawane w tawernie składały się zupy w proszku oraz drugie dania, której jakość była bardzo średnia, taka sama jak w zwykłych tawernach w stolicy wyspy. Zatem określanie zwyczajnego jedzenia mianem "wyśmienite" wprowadza klienta w błąd odnośnie jakości serwowanych posiłków sugerując, iż będzie ono lepsze, niż gdzie indziej. Zresztą w katalogu w opisach wyżywienia słowo wyśmienite pojawia się wyłącznie przy hotelu Pachis Beach.

Uprzejmie informujemy wszystkich zainteresowanych, iż czujemy się wprowadzeni w błąd informacjami zamieszczonymi w katalogu biura Itaka i w internecie. Traktujemy to jako czyn nieuczciwej konkurencji.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Itaka [2007-05-30 10:33 86.63.93.*]
reklamacja w ITACE odpowiedz »

Itaka [2008-02-28 14:17 81.168.250.*]
również byliśmy turystami nabitymi w butelkę przez Biuro Itaka Nova z Opola. Luksusowy pobyt (bo taki miał być) z ZEA okazał się pobytem a arabskim "kurwim dołku". Okazało sie, że hotel jest niezgodny z warunkami umowy. Żądamy zwrotu części kosztów za pobyt i za zmarnowany czas... odpowiedz »

Itaka [2009-06-05 22:38 195.26.23.*]
itaka to oszuści, mnie tez oszukali, kupiłam hotel 5 gwiazdkowy a mój był góra 3 gwiazdkowy z żenującym all inclusivem odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij