|
Wątek:
|
Polska może otrzymać ponad 40 mln euro w ramach projektu "Pę
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2007-07-20 22:11
|
Temat:
|
Polska może otrzymać ponad 40 mln euro w ramach projektu "Pę
|
Treść:
|
|
Odpowiedzi:
Szansa na aktywacje wodnych szlaków turystycznych w... [2009-12-01 11:27 83.11.15.*]
Ten program to niesamowita okazja dla pólnocnej części Polski.Przeczytałem artykół w MORZE o pętli i sam chętnie włączyłbym się w transport barką.Czy ktoś wie z jakim bankiem mógłbym rozmawiać i jaką organizacją. Daniel odpowiedz » Szansa na aktywacje wodnych szlaków turystycznych w... [2009-12-02 10:12 95.158.100.*]
ludzie o czym wy marzycie oprocz forsy na projekt musicie miec jescze turystów.Garstka pracownikow budzetówki i nedzne wycieczki szkolne nie zrobia wam frekwencji-w kraju szaleje bezrobocie.Moze znajdzie sie ktos mądry i zagospodaruje te pieniadze na cos co przysporzy miejsc pracy-to turystyka ruszy sama. odpowiedz » Szansa na aktywacje wodnych szlaków turystycznych w... [2009-12-03 15:25 93.105.163.*]
http://eswiatowid. pl/?page=news&ShowOne=3987 film ukazujący całą trasę odpowiedz » Szansa na aktywacje wodnych szlaków turystycznych w... [2007-11-25 23:22 83.24.161.*]
Międzynarodowa droga wodna E-70 Amsterdam-Królewiec-Kłajpeda przebiega najlepiej w Europie utrzymanymi szlakami żeglownymi przez Holandię i Niemcy do Odry, gdzie praktycznie się kończy, dalej Drogą Wodną Odra-Wisła, Wisłą, Szkarpawą, Zalewem Wiślanym, Pregołą, Dajmą do Zalewu Kurońskiego na Litwie. Drogi te od Odry nie mieszczą się w europejskiej klasie IV i wymagają przebudowy. Tymczasem na Szkarpawie w m. Drewnica wybudowano za unijne pieniądze most stanowiący dla statków frachtowych przeszkodę nie do przebycia. Jeśli poważnie mamy myśleć o przebudowie tej drogi wodnej, powinniśmy się skoncentrować na jej przystosowaniu do ruchu międzynarodowego. Ta cała szczegółowo omówiona infrastruktura turystyczna "Pętli Żuław" może być zaledwie dodatkiem do zasadniczego przedsięwzięcia, jakim powinien się stać ten szlak żeglowny za kilka lat. Bez odpowiednich dróg wodnych nie odbudujemy żeglugi śródlądowej w Polsce i przestaniemy się liczyć jako partner transportowy w Unii Europejskiej, która w ostatnich latach uczyniła niebywałe postępy w rozwoju przewozów statkami rzecznymi. Dopiero potem należy się zabrać za przebudowę MDW E-40 Bałtyk-Morze Czarne, przebiegającą Wisłą, Kanałem Żerańskim, Jeziorem Zegrzyńskim, Bugiem, Muchawcem. Kanałem Królewskim, Piną, Prypecią i Dnieprem. Bez takiego myślenia nie ma się co zabierać do tego przedsięwzięcia. odpowiedz » Szansa na aktywacje wodnych szlaków turystycznych w... [2008-02-25 15:33 83.24.133.*]
Nic nie mogę dodać do wypowiedzi mojego poprzednika. Podpisuję się pod nią bez wahania. Dodam tylko, że oprócz skandalicznego usytuowania filarów mostu w Drewnicy na Szkarpawie w km. 2,85, wybudowany został most w Kępkach na Nogacie w km. 49.00, swoim zbyt małym prześwitem uniemożliwiający przejście statkom o wys. ponad 3 m nad lustrem wody, zwłaszcza przy wiatrach północnych, podpiętrzających lustro wody tej rzeki. Poczynania te świadczą o niewyobrażalnej niekompetencji administracji wodnej, która nie słyszała prawdopodobnie o MDW E-70. Pozdrawiam - kpt.ż.ś. mgr Adam Reszka. odpowiedz » Szansa na aktywacje wodnych szlaków turystycznych w... [2007-07-20 22:11 83.25.3.*]
Czekałam na rozwój tego regionu. Marzą mi się porty, żeglarstwo....., ale gdzie w tym projekcie jest Malbork i jego innicjatywa turystyczna z bazą dla żeglarzy od Nogatu kanałami do morza? Dalej będę marzyć!!! odpowiedz » Szansa na aktywacje wodnych szlaków turystycznych w... [2008-02-25 12:24 87.206.82.*]
Popieram! Niech to wreszcie zrobią! odpowiedz »
|