|
Wątek:
|
Dolina Charlotty - raj dla chcących naprawdę odpocząć?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 31.62.254.*
|
Data wysłania:
|
2011-12-16 17:13
|
Temat:
|
hotel spa
|
Treść:
|
Z całym szacunkiem , ale ma Pan (Pani) kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem. Opinie o tym obiekcie, który nazywa się hotelem****, a nie jest ponieważ nie spełnia warunków i nie otrzymał kategoryzacji są w 99% negatywne. Nie prawnie używa nazwy "hotel". Oszukuje klientów Te pozytywne, to jak ktoś napisał , to są wpisy pracowników lub ich znajomych. Przykład ? bardzo proszę: Wpisy z komputera 83.3.214 Raz ta Pani przedstawia się jako pracownik,wpis z 22-10-2010r, a innym razem jako gość spędzający urlop w tym obiekcie (wpis z 04-10-2011r). To chyba pierwszy przypadek , że pracownik spędza urlop w firmie , w której pracuje. Wpisów tej pani-pracownika jest więcej. Pojawiają się wtedy, kiedy zawiedzeni goście wpisują negatywną opinię. ŻENADA. Trzeba być tumanem żeby publikować takie wpisy i uważać , że jest się anonimowym gościem.
|