Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Jakie macie doświadczenia z biurem Wezyr?
Autor: Czytelnik IP 91.197.88.*
Data wysłania: 2011-12-28 12:14
Temat: Jakie macie doświadczenia z biurem Wezyr?
Treść: WAKACJE TURCJA - WEZYR - ALANYA
POBYT: 09.2011
Podczas pobytu doszło do wypadku na basenie hotelowym miałem wypadek, w którym to odniosłem poważne uszkodzenie ciała.
Podczas zabawy na zjeżdżalni basenowej uderzyłem głową o dno basenu na skutek czego doszło do powstania dużej otwartej rany czoła. Zgodnie z przedstawioną wcześniej procedurą zaraz po zdarzeniu próbowaliśmy skontaktować się telefonicznie z infolinią WEZYR celem zgłoszenia pilnej interwencji lekarskiej. Z rany postępował silny krwotok który należało niezwłocznie zatamować. Niestety pomimo kilkukrotnych prób połączenia nikt nie odbierał telefonu (sygnał był prawidłowy). Dopiero po kilku próbach (zajmujących już istotny przedział czasu) udało się uzyskać połączenia z biurem WEZYR (z Panią Marzeną). Poinformowaliśmy również szczególnie Panią Marzenę że z powodu silnego krwotoku prosimy o pilną interwencje lekarską. Po dopełnieniu formalności otrzymaliśmy informacje że lekarz zjawi się w przeciągu 20 minut. Niestety faktyczny czas oczekiwania na przybycie lekarza wyniósł 45 minut ! Gdyby nie doraźna pomoc ze strony osób postronnych w tym czasie mogło by dojść do tragicznego dla mnie w skutkach wykrwawienia.
Na skutek interwencji lekarskiej zostało założone 7 szwów w pokoju hotelowym.
Po zakończeniu zabiegu szycia rany lekarz poinformował nas o konieczności zapłacenia 25 EUR za wizytę. Wcześniej ani rezydent Pani Aleksandra ani nikt inny nie poinformował nas o konieczności zapłaty za ewentualną wizytę pomimo ubezpieczenia. Nasuwa się tu pytanie co było by w sytuacji gdybym nie posiadał przy sobie żadnych pieniędzy?!
Podczas wizyty lekarz zalecił kontrole oraz zmianę opatrunku za dwa dni kontaktując się z nim poprzez infolinię WEZYR. Niestety po dwóch dniach ok. godziny 10 rano infolinia ponownie była niedostępna (nikt nie odbierał). Po kilku nieudanych próbach połączenia odebrała Pani nie mówiąca w języku polskim która to kazała zadzwonić później?! W międzyczasie próbowałem również skontaktować się z rezydentem Panią Aleksandrą która z kolei miała całkowicie wyłączony telefon. Wg informacji zarówno infolinia jak i rezydent miał być dostępny 24/7 a już na pewno w godzinach dziennych jak 10 rano! Co ciekawe w przeddzień wyjazdu spotkałem przypadkowo innego rezydenta WEZYR który to w mojej obecności próbował skontaktować się z Panią Aleksandrą. Niestety bez skutku. Tracąc cierpliwość z bolącą raną postanowiłem na własny rachunek odnaleźć najbliższy punkt medyczny w mieście gdzie zmieniono mi opatrunek
Kolejną sprawą która to położyła się cieniem na usług WEZYR jest fakt że nikt ale to nikt ze strony WEZYR od momentu zdarzenia aż do końca mojego pobytu nie zainteresował się moim stanem. Nikt nie zadzwonił ani w żaden sposób nie próbował skontaktować się ze mną.
Wykupując wycieczkę liczyłem na fachową i kompetentną obsługę ze strony rezydentów jak i całej firmy WEZYR. Nigdy wcześniej w przypadku innych biur podróży nie spotkałem się z tego typu nonszalancją i brakiem zainteresowania ze strony organizatora.
Nie mam tu bynajmniej żadnych zastrzeżeń co do samego hotelu i standardu świadczonych w nim usług które były na bardzo przyzwoitym poziomie.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Jakie macie doświadczenia z biurem Wezyr? [2014-07-09 21:09 37.155.49.*]
to widać głowa uszkodzona była wcześniej skoro do biura podróży po wypadu się dzwoni a nie na pogtowie... odpowiedz »

Jakie macie doświadczenia z biurem Wezyr? [2012-06-30 11:19 212.91.5.*]
W warunkach ubezpieczenia jest dokładna informacja do jakiej kwoty klient opłaca rachunek na miejscu, a po powrocie do kraju żąda zwrotu od towarzystwa ubezpieczeniowego. To że lekarz zażądał zapłaty jest normą. Czy warunki ubezpieczenia zostały przeczytane przed podpisaniem umowy? odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij