|
Wątek:
|
Turyści w Egipcie przez dobę czekali na samolot
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.238.10.*
|
Data wysłania:
|
2007-07-30 11:47
|
Temat:
|
Zepsuł się samolot Proma Czarter. Klienci Triady i Rainbow
|
Treść:
|
zastanów się co za brednie piszesz:" organizatorzy na pewno odpowiednio wcześniej zaplanowali usterkę i opóźnienie!! I celowo zawieźli ich na lotnisko, żeby zapewnić dodatkowe atrakcje! "
Triada i Rainbow celowo sobie zaplanowali awarię samolotu tak? Powinnaś się babo cieszyć ze samolot nie miał usterki w powierzu- wówczas mielibyśmy kolejną żałobę narodową...szukasz wrażeń?? Też pomysły!!!
Wiadomo że po liniach Prima Charter nie należy się spodziewać nic dobrego- stare samoloty... małe inwestycje w nowe...co tu kryć...liczy się kasa i zyski ...Póki udziałowcy nie zakupią nowych samolotów - klienci polskich biur podróży długo będą mieli problemy z tym przewoźnikiem. Ja w życiu nie wsiądę do tych linii póki co życie dla mnie jest cenniejsze od taniego biletu.
|