Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Ecco Holiday musiało odwołać wycieczkę
Autor: Czytelnik IP 83.6.87.*
Data wysłania: 2007-07-30 14:48
Temat: Ecco Holiday musiało odwołać wycieczkę
Treść: My wykupiliśmy 31 marca 2007 roku w promocji ( bo do tej daty większość biur oferuje promocje ) pobyt w hotelu Cavo Bianco na Korfu. Wybór hotelu poprzedzony był wnikliwą analizą, bo mamy malutkie dziecko.
Teraz dowiedzieliśmy się, że rozwiązano umowę z wybranym przez nas hotelem i zaproponowano nam dwa inne w zamian tylko, że w ogole nie spelniające kryteriów istotnych dla nas. Dostaliśmy też zniżkę na wybraną wycieczke fakultatywną w wysokości 30% - tylko niech mi ktoś powie co to jest za śmieszne 30-40 złotych rapabu w sytuacji gdy zostawiaja nas w samym środku sezonu bez wczasów, a wszyskie ciekawe oferty są już dawno sprzedane. oddali nam pieniądze i pozbyli się problemu. Poza tym umowa Ecco holiday jest naprawdę bandycka, warto ją porównać przed podpisaniem z umowmi innych np. Neckermanna.
Porzadne biura tak nie postępują. kolezance TUI dopłaciło w takiej samej sytuacj po 390 euro od osoby pozostawiajac jej wybór hotelu z oferty.
Do tego jeszcze w 2003 roku wracałam z big Blue przed terminem jak upadło.
Dla mnie to były już ostanie wakacje z polskim biurem podróży.

Wczoraj kupiłam bilety na Korfu w Wizzair za jedyne ok. 650 zlotych od osoby, zarezerwowałam apartament za 804 złote od osoby za 2 tygodnie i wyjezdżam w palnowanym terminie. Wszystko było prostsze niż myślałam.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Ecco Holiday musiało odwołać wycieczkę [2007-07-31 00:17 83.6.219.*]
Jeśli masz jakieś pismo od Ecco w sprawie rozwiązania umowy z Cavo Bianco lub możesz mi powiedzieć kiedy się o tym dowiedziłaś, to bardzo proszę o kontakt:
pogo1@wp.pl
odpowiedz »

Ecco Holiday musiało odwołać wycieczkę [2007-07-30 23:56 83.6.219.*]
Oto fragment mojej reklamacji:
"Po wylądowaniu w dniu 18-07-2007 na Korfu zostaliśmy przewiezieni autokarem do hotelu Cavo Bianco. Z przyczyn dotychczas niewyjaśnionych nam przez Ecco Holiday naszej grupy nie wpuszczono do hotelu .Zostaliśmy następnie przewiezieni do hotelu Palm Beach, gdzie dotarliśmy ok. godz. 3.00. Ok. godz. 6.00 zostaliśmy zakwaterowani w pokoju nr E104 w hotelu Corfu Plaza, który stanowi jeden kompleks z hotelem Palm Beach. Pani rezydent Agnieszka Zdziechowska poinformowała nas, że jest to sytuacja tymczasowa. Chcemy zauważyć, że pokój ten otrzymaliśmy ze względu na to, że byliśmy z 10-cio letnim dzieckiem. Dla kilkunastu osób z naszej grupy zabrakło miejsc, przez co musieli spędzić kilka godzin w recepcji lub na leżakach przy basenie hotelowym wzbudzając przy tym sensację i zainteresowanie innych gości. Na spotkaniu informacyjnym o godz. 10.30 nie uzyskaliśmy żadnej informacji co do naszego dalszego losu oprócz tego, że zakwaterowanie w Cavo Bianco jest z całą pewnością nieaktualne. Powiedziano nam, że na razie zostajemy w Palm Beach z opcją wyżywienia HB, gdyż hotel ten nie oferuje opcji ALL INCLUSIVE. Podczas tego spotkania doszło do kilku nieprzyjemnych sytuacji. Pani rezydent , mimo panującego upału nie zadbała nawet o dostarczenie nam czegokolwiek do picia. Dopiero na naszą zdecydowaną interwencję w recepcji podano nam dwa dzbanki soku na 33 osoby. Następnie po ok. dwóch godzinach oczekiwania na rozwiązanie naszej sytuacji wyszła do nas pani manager hotelu i w dość niewybrednych słowach po angielsku zwróciła nam uwagę, że zachowujemy się bardzo niestosownie koczując w hallu recepcyjnym podczas gdy powinniśmy być jej wdzięczni za to, że zgodziła się nas przyjąć do swojego hotelu i nie musieliśmy nocować na ulicy. Pani rezydent Agnieszka Zdziechowska przebywała w tym czasie w pomieszczeniu p. manager i nie próbowała w żaden sposób nam pomóc. Przez cały okres pobytu na Korfu działalność pani rezydent ograniczała się do przekazywania nam komunikatów i ultimatów z Centrali w Poznaniu. Uważamy, że praca tej pani na stanowisku rezydenta to nieporozumienie i narażanie na szwank wizerunku firmy, którą reprezentuje. Jej brak chęci niesienia pomocy klientom biura oraz nieumiejętność rozładowania napiętej sytuacji w jakiej znalazła się dość duża grupa jej podopiecznych jest wręcz porażająca. Nie twierdzimy tego z czystej złośliwości , gdyż inna Państwa pracownica, pani Aleksandra, potrafiła swoim podejściem wzbudzić naszą sympatię w tych trudnych warunkach. Wracając do naszego pobytu, tego samego dnia, ok. godz.12.00, gdy zgłosiliśmy się do recepcji w celu odebrania talonów uprawniających do skorzystania z posiłków, okazało się, iż musimy zwolnić pokój w Corfu Plaza, który został nam przyznany awaryjnie z powodu braku miejsc i przenieść się do pokoju nr. 1024 w Palm Beach. Tego samego dnia w godzinach popołudniowych pani rezydent przedstawiła nam propozycję pozostania w hotelu Palm Beach z opcją wyżywienia HB( na co nie...
odpowiedz »

Ecco Holiday musiało odwołać wycieczkę [2007-07-30 23:59 83.6.219.*]
c.d "nie byliśmy przygotowani finansowo) pod warunkiem pisemnego zrzeczenia się wszelkich roszczeń wobec Ecco Holiday lub przeniesienia się w dniu następnym do hotelu Belvedere , który oferował opcję wyżywienia ALL INCLUSIVE.
Chcielibyśmy nadmienić w tym miejscu, że p.A.Zdziechowska nie potrafiła udzielić nam żadnych informacji na temat w/w hotelu. Korzystając z internetu w telefonie komórkowym dowiedzieliśmy się, że jest to hotel o znacznie niższym standardzie niż Cavo Bianco, na który opiewała nasza umowa. Pani rezydent poinformowała nas jednocześnie, że w przypadku odrzucenia tych propozycji, Biuro jednostronnie zrywa z nami Umowę, co wiąże się z pozbawieniem nas ubezpieczenia, koniecznością opłacenia przez nas indywidualnie całego pobytu w Palm Beach oraz transferu na lotnisko na własną rękę w drodze powrotnej. Wobec powyższego szantażu ze strony Ecco Holiday i braku możliwości natychmiastowego powrotu do Polski, gdyż, wg pani rezydent, taka możliwość mogła nastąpić najwcześniej 25-07-2007r, i to tylko pod warunkiem, że w samolocie będą wolne miejsca, zdecydowaliśmy się , wbrew naszej woli ,co wyraziliśmy w oświadczeniu przekazanym na ręce p. rezydent i poświadczonym jej podpisem, na przekwaterowanie w dniu 19-07-2007 do hotelu Belvedere. Po przybyciu na miejsce okazało się , że jest to hotel o znacznie obniżonym standardzie w stosunku do tego na który zawarliśmy umowę z Ecco Holiday:
1. Jest to 5-cio piętrowy budynek położony przy bardzo ruchliwej ulicy ( udokumentowane na materiale video )
2. Brak klimatyzacji w pokoju i na terenie całego hotelu w miejscach ogólnodostępnych przy temperaturze znacznie przekraczającej 40 stopni C. ( udokumentowane na zdjęciach )
3. Brak telewizora w pokoju .
4. Brak lodówki w pokoju.
5. Brak suszarki w łazience.
6. Brak telefonu w pokoju do kontaktu z recepcją.
7. Prysznic w łazience składał się ze słuchawki którą należało trzymać w ręku gdyż brak było jakiegokolwiek uchwytu na ścianie.
8. Brak sejfu w pokoju.
9. Insekty w pokoju ( udokumentowane na zdjęciach )
10. Dostawka dla dziecka to niewygodna rozkładana "polówka" ( udokumentowane na zdjęciach)
11. Niewystarczająca ilość parasoli przy basenie ( 3 szt. na hotel liczący 170 pokoi )
12. Bardzo wąska , kamienista i brzydka plaża położona po drugiej stronie bardzo ruchliwej ulicy z bardzo stromym dostępem oraz ośmioma rozpadającymi się leżakami ( udokumentowane materiałem video oraz zdjęciami )
13. Bardzo uboga oferta ALL INCLUSIVE
14. Brak napojów niegazowanych w ofercie ALL INCLUSIVE
15. Brak jakichkolwiek napojów w ofercie ALL INCLUSIVE w przypadku braku prądu, co zdarzyło się kilkakrotnie podczas pięciodniowego pobytu. ( w takich przypadkach obsługa hotelu odmawiała serwowania zastępczo soków w kartonach lub innych napojów butelkowanych, co było bardzo uciążliwe szczególnie podczas obiadokolacji)
16. Brak lodów oraz ciast w ofercie ALL INCLUSIVE ( zastępczo herbatniki takie jakie dostępne są w marketach )
17. Niedziałająca winda w...
odpowiedz »

Ecco Holiday musiało odwołać wycieczkę [2007-07-31 00:01 83.6.219.*]
c.d.
"przypadku braku prądu ( byliśmy zakwaterowani na 3 piętrze )
18. Brak jakichkolwiek animacji przez cały okres pobytu.
19. Brak jakichkolwiek bezpłatnych rozrywek typu tenis ziemny, rzutki, bilard, siatkówka plażowa lub tym podobnych.
20. Brak placu zabaw dla dzieci.
21. Bardzo mały i zanieczyszczony basen bez żadnych dodatkowych atrakcji typu zjeżdżalnie itp. ( udokumentowane materiałem video )
22. Brak lekarza lub punktu medycznego na terenie hotelu.
23. Pokój bardzo ponury i ciemny, oświetlony wyłącznie przez jedną lampę umieszczoną w rogu pokoju i małą lampkę nocną.
W załączeniu przesyłamy wydruk Państwa oferty z oficjalnej strony internetowej Ecco Holiday dotyczącej hotelu Cavo Bianco , gdzie występowały wszystkie udogodnienia, (co stwierdziliśmy osobiście , udając się do hotelu Cavo Bianco i wykonując stosowną dokumentację fotograficzną), a których brak było w hotelu Belvedere, i które zdecydowały o wybraniu przez nas właśnie tej konkretnej oferty. Chcielibyśmy dodać , że przez okres pobytu w Palm Beach tj. prawie dwa dni ( do godzin popołudniowych 19-07-2007 ) byliśmy całkowicie pozbawieni opcji ALL INCLUSIVE, co naraziło nas na dodatkowe koszty finansowe na które nie byliśmy przygotowani. Wszystkie uchybienia były przez nas bezzwłocznie zgłaszane rezydentce w formie ustnej bądź pisemnej."
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij