Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Baza turystyczna

Wątek: Jak zaradzić niepoważnym rezerwacją
Autor: Czytelnik IP 999.999.999.*
Data wysłania: 2005-09-22 22:17
Temat: Jak zaradzić niepoważnym rezerwacją
Treść: Mam coraz więcej niepoważnych rezerwacji noclegów na telefon lub maila, zamawiający dzwonią zamawiają noclegi i nie przyjeżdżają w umówionym terminie. Zjawisko to nasiliło się gdy zacząłem reklamować się w interniecie. Czy osoba wysyłająca smsa z rezerwacją bez podania nazwiska to poważna osoba chyba nie. Smsami w internecie pewnie bawią się dzieci dla checy.Została chyba tylko rezerwacja z opłaconą zaliczką.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Jak zaradzić niepoważnym rezerwacją [2005-09-26 18:53 999.999.999.*]
Ha i tu kółko się zamyka na nocleg związany z koncertem Stinga w Warszawie 24 09 na 50 telefonicznych zgłoszeń przyjąłem 10 rezerwacji(niemam więcej miejsc). Przyjechały tylko 2 osoby z opłaconą wcześniej rezrwacją 1 osoba uczciwie odwołała nieopłaconą rezerwacje.Wniosek reszta zamawiających przez internet to internauci typu(komputer wszystko przyjmie).Podobne problemy w Warszawie mają inni z tej samej branży. odpowiedz »

gwarancja z karty kredytowej [2005-09-24 16:33 999.999.999.*]
Na świecie przyjęte jest, że przy rezerwacji w hotelu gość podaje numer karty do ściągnięcia należności za pierwszą noc w przypadku no-show. U mnie, gdy tak się dzieje, robię to bez wahania i nie było żadnych reklamacji. Faktura z odcinkiem rejestracji transakcji z terminala jest wysyłana pocztą do gościa lub biura podróży z którego pośrednictwa korzystał. Ale nie radzę próbować tego wobec gości krajowych. Recepcjonistki są po prostu bluzgane od ostatnich za samą sugestię, że wypadałoby zadzwonić, gdyby się plany zmieniły. A przyjazdy grubo po północy i zdziwienie, że rezerwacja nie była trzymana... Szkoda słów. Niezależnie od wielkości hotelu czy pensjonatu: zawsze żądać numeru telefonu do kontaktu i oddzwaniać tak koło 18.00 czy przyjazd jest aktualny, a w przypadku dłuższych pobytów potwierdzać rezerwację po wpłacie np. 30% przedpłaty. Uwaga: to musi być fiskalizowane! odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij