Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Baza turystyczna

Wątek: Radisson nie poczuwa się do winy
Autor: Czytelnik IP 999.999.999.*
Data wysłania: 2005-09-24 17:56
Temat: To przerażające jak potencjalny kierowca potrafi okazać się "babą" za kierownicą
Treść: To przerażające jak potencjalny kierowca potrafi okazać się "babą" za kierownicą ! Jestem recepcjonistką w hotelu o nieco mniejszym standardzie usług, ale mimo to z wypłatą odszkodowania nie miałam kompletnie żadnego problemu. Co prawda, mój samochód nie jest nawet wart kwoty na jaką oszacowano straty poszkodowanej, ale wszystko tkwi w odpowiedniej formie roszczeń.
Przede wszystkim kompletną bzdurą jest tłumaczenie dyrektora hotelu, że wniesiona skarga jest bezpodstawna, bo hotel nie posiada parkingu na otwartym terenie. Jednak pomimo jego braku, jeżeli dach hotelu wychodzi na obrzeża ulicy nie zwalnia to właściciela budynku lub jego administratora z odpowiedzialności za szkody poniesione w wyniku spadających z dachu lawin śnieżnych itp. Szkody wynikłe z zaistniałej sytuacji powinien oszacować rzeczoznawca powołany z zakładu, w którym jest ubezpieczony hotel po uprzednim, rzecz jasna, założeniu sprawy. Należność będzie wypłacona dopiero wtedy, kiedy poszkodowany uzyska podpis od właściciela bądź administratora budynku, będący potwierdzeniem całego zajścia, do czego nie jest potrzebny zapis z kamer cyfrowych znajdujących się w obrebie hotelu.
Po dokładnym zapoznaniu się z K.C. oraz polisą ubezpieczeniową firmy, i jako kierowca posiadając oczywiście AC i jako gość hotelowy, każdy z nas powinien być świadom swoich praw, mieć poczucie bezpieczeństwa i rzetelności. Zresztą czyż nie właśnie taki pakiet usług zapewnia nam sieć 4-ro gwiazdkowych hoteli?

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

To przerażające jak potencjalny kierowca potrafi... [2007-07-06 23:25 83.168.75.*]
Radisson Sas jest 5-cio gwiazdkowy a nie 4 !!! Poza tym nikt nie wie, co stało się z tym samochodem. Jakby spadła bryła lodu, to by gdzieś chyba była... no chyba że była odwilż. Poza tym przy hotelach jest zakaz postoju! Można tylko wypakować swoje rzeczy, zameldować i należy auto odstawić na parking hotelowy, ale to sporo kosztuje... ok.20€ więc można je również zaparkować na najbliższym miejskim parkingu. Jak ktoś zostawia auto przy hotelu, to ochrona zwraca delikwentowi uwagę, gdzie znajduje się parking. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij