|
Wątek:
|
Spółka Sfinks Polska walczy o pozycje lidera na rynku restau
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.6.207.*
|
Data wysłania:
|
2007-10-12 22:37
|
Temat:
|
Sfinks Polska - restauracje typu casual dining
|
Treść:
|
Nigdy więcej nie pojawię się w restauracji Sfinks, a już na pewno w Sfinksie w Warszawie przy ul. Świętokrzyskiej. Po pierwsze jest tam zawsze taki tłum, że kelnerów ciężko jest "dorwać" w celu złożenia zamówienia lub poproszenia o rachunek. Po drugie kelnerzy OSZUKUJĄ!!! Jeden z nich wydał mi o 10 zł za mało, po czym próbował mi wmówić, że to ja wzięłam część pieniędzy z reszty. Dopiero gdy zrobiłam wielką awanturę oddał mi brakujące pieniądze i dodał "Proszę - to napiwek od kelnera". SZCZYT BEZCZELNOŚCI!!! Do końca nie przyznał się do oszustwa, mimo, że jego menager przyznał mi, że ów kelner jest "nowy" i być może pomylił się w rachunkach. Ponadto zaobserwowałam już wcześniej tego typu sytuacje z regulowaniem rachunków z innymi klientami. A więc, co z tego że jedzenia podają dość dużo i stosunkowo smaczne, jak obsługa zniesmacza cały pobyt w tzw. restauracji. Koszmar!!!
|