|
Wątek:
|
Turyści odmówili zakwaterowania w hotelu
|
Autor:
|
Czytelnik IP 999.999.999.*
|
Data wysłania:
|
2004-08-07 14:24
|
Temat:
|
Alfa pod lupą
|
Treść:
|
Warto aby Urząd Wojewódzki i PIT przyjrzał się bliżej firmie Alfa Star.
Biuro mieszczące się w pierwszej 10 wg ostatniego rankingu "Rzeczpospolitej" i o ugruntowanej solidnej pozycji na polskim rynku tyrystycznym coraz częściej ostatnimi czasy w ten sposób "pogrywa sobie z klientami". Znam przypadek pana, który z 3 miesięcznym wyprzedzeniem kupował wyjazd do Egiptu do hotelu przy plaży i został na miejscu przeniesiony do hotelu 600m od plaży mającego o gwiazdkę więcej ale nie o gwiazdki znajomemu chodziło tylko o dostępność do morza. Złożona reklamacja była rozpatrywana ponad 2 miesiące ! Po paru interwencjach kancelaria prawna współpracująca z Alfa Star językiem wręcz potocznym poinformowała klienta o nieuznaniu reklamacji. PIT jak i Urząd Wojewódzki niewiele wskórali w tej sprawie. Drugi przypadek: znajoma z Gdańska dowiedziała się o zmianie hotelu rano w dniu wyjazdu (wylot miał być o 19.00) , gdy była już w Warszawie. Poinformowana została telefonicznie ale nie miała możliowści nawet obejrzenia obiektu. Grzecznościowo skorzystała z pomocy warszawskiego biura współpracującego z Alfa Star i w biurze tym obejrzała dopiero proponowany hotel. Oczywiście nie miała już alternatywy ani możliowści zmiany. Ciekawa jestem jej opinii po powrocie.
BYŁA FANKA
|