|
Wątek:
|
Miłe chwile spedzone z SunFun czekając 12 godzin na transfer
|
Autor:
|
Czytelnik IP 62.241.137.*
|
Data wysłania:
|
2007-11-01 16:10
|
Temat:
|
Miłe chwile spedzone z SunFun czekając 12 godzin na transfer
|
Treść:
|
Własnie siedzę w hotely Hilton w Hurgadzie i czekamy na transfer na lotnisko. Wszystko fajnie tyle że musimy czekać 12 godzin aż nas zabiorą.W pierwszej wersji wylot miał być o godzinie około 16 wczoraj została zmieniona godzina na 2 w nocy. O 12 wyproszono nas z pokoi. Pani Rezydentka ma wszystko gdzieś poinformowała nasz że możemy sobie wykupić pokuj za 65 euro a jak nie to siedzieć trzeba w holu o suchym pysku i bez jedzenia. Kobieta ogólnie chyba najarana bo cięzko się z nią dogadać. Nie interesuje nikogo to że siedzimy tu ponad 11 godzin że jest z nami dziecko.Aby się odświeżyć możemy używać prysznicy ogólnie dostępnych np. na plaży.Centrala dowiedziała się o zmianie godzin wylotu kilka dni wcześniej lecz nic nie zrobiła(nie pierwszy raz).Więc mamy miło spedzony czas dzięki Pani Kasi z SUN FUN która powinna poważnie zastanowić się czy to co robi jest dla niej odpowiedznim zajęciem.
|
Odpowiedzi:
Miłe chwile spedzone z SunFun czekając 12 godzin na... [2008-08-18 13:44 79.185.95.*]
A ja pani Kasiu popieram Panią w 100%.Co roku jestem kilka razy na wczasach,spotkałem wielu rezydentów,bywało różnie ale.....no właśnie wielu naszych rodaków dalej sra niż widzi i tu pojawia sie problem,człowiek ztyrany w pracy itd.itp.mysli ze może na saksach się wyładować byle na kim niestety tacy jestesmy POLACY.Pozdrawiam. odpowiedz » Miłe chwile spedzone z SunFun czekając 12 godzin na... [2008-04-01 16:20 41.205.100.*]
Witam serdecznie, tu Kasia rezydentka, ktora ma "wszystko gdzies". Chyba nie sadzi Pan, ze powinnam za wasza nastepna dobe w hotelu zaplacic z wlasnej kieszeni. Niestety, w kazdym hotelu doba konczy sie o 12 i nikogo nie interesuje, ze goscie maja pozniej wylot - niestety. Mozna zostac w pokoju dluzej za doplata, o czym was poinformowalam. Na tym moja rola sie konczy. Nie ja podpisuje w imieniu biura umowy z przewoznikami, nie ja wystawiam bilety lotnicze i nie ja jestem odpowiedzialna za zmiane rozkladu lotow. Wypraszam sobie okreslenia "najarana". Biedni polscy turysci, jak zwykle potraktowani po macoszemu, siedza w recepcji "o suchym pysku". Az zal to czytac - jakos trudno mi zrozumiec czemu stac Panstwa bylo na 2 tyg. w 5* hotelu, ale na jedna kolacje juz nie (mozna kupic w hotelu za 15$ od osoby - dzieci za znizka). Zawsze z szacunkiem odnosze sie do swoimch gosci, ale tym razem akurat dokladnie pamietam komu odpisuje i jesli ktos cale zycie pozuje na primadonne oraz znawce kultury i organizacji turystyki to musi w koncu uslyszec o sobie to, na co zasluguje. odpowiedz » Miłe chwile spedzone z SunFun czekając 12 godzin na... [2008-06-12 15:27 83.27.36.*]
Niewiarygodne jest to co Pani pisze!!!!!:((((( Pani obowiązkiem jest skontakowac sie z biurem i zoranizowac dla wczasowiczów ten 12-to godzinny czas oczekiwania na wylot!!!!! Obojętnie czy ktoś jest Primadonną czy Kasią, płaci za wczasy i wymaga, jezeli jest to 5***** hotel to tym bardziej, bo wycieczka taka jest odpowiednio droższa, a co za tym idzie obsługa lepsza. Tak sie tez składa, że jestem zaznajomiony z wlaścicielem biura i nie omieszkam podzielic się z nim opinią na Pani temat. Wybieram sie własnie do Egiptu i mam nadziej Pani nie spotkać i wogóle nigdzie indziej również, bo do pracy z ludźmi, to sie Pani nie nadaje. Proszę w myslach odwrócic sie rolami i zobaczyc co pani wowczas poczuje. odpowiedz » Miłe chwile spedzone z SunFun czekając 12 godzin na... [2008-04-22 14:59 79.186.107.*]
Pani Rezydentko, czytając odpowiedź Pani aż włos się jeży na głowie. Abstrahując od charakteru klientki, prezentując taką postawę, urąga Pani firmie, która Pani reprezentuje. W mojej firmie długo by Pani nie popracowała! odpowiedz » Miłe chwile spedzone z SunFun czekając 12 godzin na... [2008-04-01 17:27 83.30.208.*]
Nic dodać, nic ująć. Też jestem pilotem i znam takich turystów. Ja nazywam to " kompleksem Alexis". Naoglądali się ludziska "Dynastii" itp. i myślą, że pilot czy rezydent powinnien im np. bagaż wnosić do hotelu lub tp. "kwiatki" odpowiedz » Miłe chwile spedzone z SunFun czekając 12 godzin na... [2008-04-24 00:25 83.24.213.*]
Ja sama jestem pilotką i wypowiedź pani rezydentki jest dla mnie absurdalna. Jak mozna komus powiedziec, ze skoro stac go na 5 gwiazdkowy hotel, to mogl sobie dokupic jedzenie. Jesli klient jedzie na wakacje to chce miec wszystko zapewnione. Jeżeli przerwa jest dluga- to biuro powinno zapewnić cos do jedzenia. Mam nadzieje, ze takiej rezydentki nigdy nie spotkam na wakacjach. odpowiedz »
|