|
Wątek:
|
Effie za kampanię telewizyjną Triady
|
Autor:
|
Czytelnik IP 999.999.999.*
|
Data wysłania:
|
2005-11-04 15:55
|
Temat:
|
Alpina
|
Treść:
|
Alpina miała jeden super pomysł (może kilka, ale nie licząc tych na wyrolowanie Klientów. Dekalog szczęśliwego Klienta:
1. Człowiek rodzi się i żyje po to, by odpocząć z ALPINĄ TOUR.
2. Kochaj ALPINĘ jak siebie samego.
3. Praca jest męcząca, a wakacje z ALPINĄ - nie.
4. Nadmiar odpoczynku z ALPINĄ nigdy nikomu nie zaszkodzi(ł).
5. Jeśli widzisz kogoś odpoczywającego z ALPINĄ, zrób czym prędzej to samo.
6. Jeśli zorganizowanie wczasów samemu sprawia Ci trudność, pozwól to zrobić ALPINIE.
7. Jeśli masz kupić wczasy w ALPINIE jutro, zrób to dzisiaj, będziesz szczęśliwy o jeden dzień wcześniej.
8. Jeśli ogranie Cię ochota kupić wczasy w innej firmie, usiądź i poczekaj, aż Ci przejdzie.
9. Odpoczywaj w dzień, byś mógł śnić w nocy o wczasach z ALPINĄ.
10. Praca uszlachetnia, LENISTWO Z ALPINĄ USZCZĘŚLIWIA.
Jest to autentyczna reklama słynnego Biura Podróży ALPINA z Krakowa, które chyba niemal każdy "człowiek z branży" zna z jego spektakularnego upadku (Klienci do tej pory walczą o odszkodowania). Reklama była zamieszczona m.in. w przewodniku Pascala "Chorwacja oraz Słowenia, Jugosławia, Macedonia, Bośnia i Hercegowina", Bielsko Biała 1998. "Dekalog" przesyłam dla rozrywki... Czytanie reklam ALPINY nie jest zaraźliwe - nie martwcie się.
|