|
Wątek:
|
TUI daje rabaty klientom
|
Autor:
|
Czytelnik IP 217.97.199.*
|
Data wysłania:
|
2012-04-17 15:03
|
Temat:
|
TUI daje rabaty
|
Treść:
|
No nie wiem jak to wygląda u innych. W moim biurze obrót z TUI wzrósł rok do roku ok 200% (w zeszłym roku obrót był ponad 400tyś). Wierzyłem w tą markę, mimo że prowizje kiepskie i takie podziękowania dostajemy właśnie za zaangażowanie w sprzedaż TUI. Czuje że właśnie dziwnym trafem to koniec wzrostu obrotu TUI w mojej agencji. Umowy nie wypowiem, ale sprzedam tylko jak się klient uprze na TUI. A że mamy ponad 60 innych touroperatorów polskich i niemieckich, to bez problemu znajdę ten sam hotel taniej, z zyskiem dla klienta. NIE MOŻNA POBŁAŻAĆ TAKIM DZIAŁANIOM, bo jak TUI ujdzie to na sucho to zaraz się znajdą naśladowcy i dotychczasowy model sprzedaży agent-TO rozleci się jak domek z kart. A ofiarą padną nie tylko biura agencyjne, ale także touroperatorzy, którzy sami na siebie kręcą ten bicz. Dawanie rabatów na infoliniach i w biurach własnych zdarza się TO od jakiegoś czasu (sam przyłapałem rainbow i alfastar), ale zawsze to było cichaczem z partyzanta, a nie tak bezczelnie wprost jak to zrobiło TUI - do tej pory wydawało mi się że najuczciwszy touroperator na rynku.
|