Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Gastronomia

Wątek: Jak ukarać niesłownego klienta
Autor: Czytelnik IP 178.56.124.*
Data wysłania: 2012-04-18 17:55
Temat: Sposoby na zapominalskich klientów
Treść: Co za bzdura!!!!Nie ma goscia ok.0,5h.po terminie i stolik jest do dyspozycji kelnerow i po sprawie.Trzeba tylko o tym poinformowac przy rezerwacji a klient o znacznym spoznieniu powinien tez poinformowac telefonicznie.Jesli to wieksza impreza,to zaliczkuje sie,albo placi z gory za ustalone menu i po sprawie.Co za inne bzdurne wymysly i po co?Z nami nie tak latwo jak z glupimi Amerykancami,co zaplaci za wszystko,jesli mu powiedziec,ze kosztuje,ha,ha,ha.Mozemy nie rezerwowac.Laski bez.Aha!Kto w knajpie na swiecie widzial platny kibel????!!!!

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij