|
Wątek:
|
Hotelarze mówią nie serwisom zakupów grupowych
|
Autor:
|
Czytelnik IP 80.48.185.*
|
Data wysłania:
|
2012-04-19 14:49
|
Temat:
|
Groupon najczęściej wybieranym serwisem
|
Treść:
|
No cóż, nareszcie przejrzano na oczy. Najważniejsze co się rzuca w oczy to fakt, iż z gruponów korzystał niewłaściwy kaliber klientów oraz pozorny spokój bo wskaźnik obłożenia istotnie wzrósł. Ale w bilansie zysków i strat tak materialnych jak i marketingowo-promocyjnych już nie było się z czego cieszyć. Jako hotelarz nie przystąpiłem do tej formy sprzedaży ale próbowałem w swoim regionie zrobić coś na modłę gruponów, tyle że bez tej paskarskiej prowizji. Niestety branża nie podjęła dyskusji. A szkoda, teraz bylibyśmy lepsi. Hotelarz 3*
|