|
Wątek:
|
TUI daje rabaty klientom
|
Autor:
|
Czytelnik IP 78.8.130.*
|
Data wysłania:
|
2012-04-26 10:35
|
Temat:
|
TUI daje rabaty
|
Treść:
|
:-) Emocjonalna, ale konkretna i zdecydowana wypowiedź. To prawda, że bez doradcy trudno wybrać wycieczkę. Klient musiałby posiadać taką samą wiedzę jak doradca. Swoją drogą, doradcy przy wyborze wycieczki dla siebie mają często jeszcze większą problem niż klienci. Żeby sprawdzić skuteczność sprzedaży on-line wystarczy zobaczyć wyniki sprzedaży travelplanet.pl i wakacje.pl. Trudność jest taka, że jeśli TO będą sprzedawali wycieczki taniej niż sieć agencyjna wielu klientów będzie zasięgać informacji u doradcy a kupować on-line. W długim terminie źle wpłynie to na rynek. Zmniejszy się liczba agentów, spadną wyniki sprzedaży TO, klienci będą zdezorientowani i część z nich odejdzie do alternatywnych zakupów np. organizacji samemu (tanie linie + apartament). Szczególnie przy wzrastających cenach wycieczek. Krzysiek Adamski
|