Ecco Holiday anuluje imprezy first minute [2012-05-14 20:03 164.127.25.*] Tak to prawda, że brak Orbisu. U nich nie było takich krętactw. Po upadłości wypłacali 100 % wpłaconych zaliczek, nie tak jak Selectours tylko ok. 25%. Ecco Holiday zagrało podle wobec klientów i wcześniej wobec agentów żądając opłaty 800zł za utrzymanie umowy. Klientów trzeba szanować, agent to też klient, ale Ecco Holiday błędnie to interpretowało, agentów żle potraktowało.odpowiedz »
Ecco Holiday anuluje imprezy first minute [2012-05-15 12:36 79.185.160.*] Nie napisałam ot tak sobie: "tęskknimy za Orbisem" . Ponad 30 lat sprzedawałam ofertę ORBIS-u. Z przyjemnością i przekonaniem, że to co sprzedaję pochodzi od rzetelnych i fachowych ludzi. Tu szanowano człowieka. Zarówno Klienta, jak i agentów (wcześniej to pamiętam, jako pracownik ekspozytury i licencji). Mieli też wspaniałych koordynatorów. Życzę im aby pozostali nadal takimi, jak byli. Wspólpraca z takimi ludźmi sama w sobie motywuje i daje dużo przyjemności. (Ktoś powiedział, że jeżeli praca sprawia przyjemność to można ją wykonywać za darmo ;-)))) ja chętnie bym popracowała dla ORBIS-u za darmo! Pozdrawiam wszystkich. TModpowiedz »
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie. OK, zamknij