|
Wątek:
|
Prawdziwe opinie o biurze Triada
|
Autor:
|
Czytelnik IP 164.126.30.*
|
Data wysłania:
|
2012-05-15 20:48
|
Temat:
|
Potrzebuję obiektywnych i prawdziwych opinii o Triadzie
|
Treść:
|
Ja również byłam na wycieczce objazdowej w Turcji (7+7) w 2008 r. Program świetny, dużo zabaczyliśmy ale p. Zofia. G jest moim najgorszym wspomieniem z tego wyjazdu. Moim zdaniem zapomiała o fakcie, iż uczestnicy wycieczki zapłacili za jej czas i zaagażowanie, że to ona jest tam dla nich a nie na odwrót. Zwracała się do nas b. protekcjonalnie, miała gdzieś potrzeby uczestików za to bez skrupułów realizowała swoje i niejakiego Ufuka- tureckiego przewodnika. Raz np zdarzyło nam się czekać na nich upale w autokarze przez ok 40 min aż wrócą do nas łaskawie z miejscowej poczty, gdzie... wysyłali sobie jakąś paczkę!!! Brutalnie przerwała nam zwiedzaenie Efezu, po to żeby... załadować całą grupę do autokaru i zawieźć do sklepu z ... dywanami gdzie sprzedawca przez 2 godziny próbował nam wciskać swoje produkty!!! Zresztą odwiedzanie sklepów z odzieżą skórzaną, biżuterią itp było na porządku dziennym w trakcie objazdu- tam czas był niczym nie ograniczony i "zakupy " przciągały się nawet do kilku godzin, w przeciwieństwie do historycznych miejsc, które zwiedzaliśmy w pośpiechu i z zegarkiem. Do dziś nie wiem z jakich względów na siłę byliśmy ciągnięci w takie miejsca, często po kilkunastu godzinach zwiedzania. Widać uznawali te "wycieczki" totalnie nie wynikające z programu za wyjątkowo atrakcyjne turstycznie... Część hoteli miała niższy standard niż określony w umowie, za to raz na jakś czas pojawiał się lepszy hotel i mówili nam, że to taki "gratis" dla nas. W najtragiczniejszym hotelu- chyba coś "... Berlin" w naszym pokoju była dziura na wylot do pokoju sąsiedniego!!!Ogólnie p. Zosia pozwalała sobie na niegrzeczne uwagi wobec nas, w stylu tej gdy zwróciliśmy jej uwagę na panujące warunki, że robimy jej WSTYD przed turkami. Totalnie lekcewayła jakiekolwiek skargi. Nasz autokar również kilkakrotnie się psuł. Po powrocie złożyliśmy reklamację i skargę na p. Zosię.Oczywiście jedno i drugie nie zostało uwzględnione, argument jaki napisała Triada AD. p. Zosi Gącarzewicz- jest długoletnią pilotką i posiada też dobre opinie od turystów. Tak jakby fakt, iż ktoś ja kieyś pochwalił całkowicie uniemożliwiał obiektywne rozpoznanie skargi na jej uchybienia. Od wyjazdu minęło już kilka lat a ja wciąż mam w pamięci te panią, niestety zapisała się tam bardzo negatywnie.
|