Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Biuro zapłaci turystom tylko 9200 pln odszkodowania
Autor: Czytelnik IP 195.116.178.*
Data wysłania: 2012-05-21 14:23
Temat: wezyr- porażka
Treść: Biuro Wezyr to chyba najgorszy pomysł na spędzenie urlopu. Traktują ludzi predmiotowo, nie sprawdzają standardu Hotelu, rezydencji nie interesują się wczasowiczami. Bylismy w terminie 28.04-05.05.2012 w Hotelu Alanis w Turcji- standard według Wezyra to 4 gwiazdki. A w tym standardzie- brak ciepłej wody- 2 razy zgłaszaliśmy problem, raz rezydentce za drugim razem w biurze wezyra. Woda ciepła została puszczona na 3 godziny. Przy basenie brudne parasole. Brak kontaktu z rezydentką, która pojawiła się pierwszego dnia pobytu, posprzedawała wycieczki fakultatywne i zniknęła nie interesując się zupełnie wczasowiczami oraz nie zostawiając żadnych namiarów na siebie. W ofercie All inclusive jedzenie monotonne- ale to wiadomo nie każdemu można dogodzić. O terminie wyjazdu powrotnego na lotnisko dowiedzieliśmy się dopiero około godziny 20.00 dzień przed wyjazdem-w hotelu brak jakiejkolwiek tablicy informacyjnej..Cała grupa zaraz po tej informacji zgłosiła w recepcji zapotrzebowanie na "lunch box", który mieliśmy odebrać przed 7 rano w dniu wyjazdu w recepcji. W dniu wyjazdu okazało się że śniadanka nie ma. Recepcjonista powiedział że przekazał inf. do kuchni ale nie wie czemu zamówienie nie zostało zrealizowane. Cała sytuacja odbywała się przy rezydentce która przyjechała odebrać nas hotelu. Tak więcej cały dzień drogi bez żadnego posiłku. W związku z tym jak nas potraktowali na koniec pobytu cała grupa z tego turnusu złożyła reklamację. Jeszcze w autokarze wypełniliśmy drugi reklamacyjne. A oto odpowiedz biura: "W odpowiedzi na pismo łożone w Turcji (.....) wyjaśniamy iż po skontaktowani się z naszym przedstawicielem w Turcji, firmą Odeon Tours uzyskaliśmy następujące informacje: W KWESTII BRAKU CIEPŁEJ WODY WYJAŚNIAMY IŻ W KRAJACH BASENU MORZA ŚRÓDZIEMNEGO WODA JEST ZWYKLE PODGRZEWANA DZIĘKI BATERIOM SŁONECZNYM. JEJ TEMPERATURA JEST WIĘC UZALEŻNIONA OD NASŁONECZNIENIA. ILOŚĆ CIEPŁEJ WODY ZALEŻY TAKŻE OD ILOŚCI KORZYSTAJĄCYCH Z NIEJ OSÓB W DANEJ CHWILI. (....) wszystkie zamówienia na tzw. "lunch box" muszą być złożone w recepcji hotelu maksymalnie do godziny 21.00 na dzień przed planowaną wycieczką lub transferem. NIESTETY Z INFORMACJI OTRZYMANEJ OD HOTELU WYNIKA, IŻ PRACOWNICY RECEPCJI NIE OTRZYMALI OD PAŃ PODOBNEGO ZGŁOSZENIA. W związku z powyższym nie możemy uznać reklamacji pań za zasadną"
W odpowiedzi na reklamację nie padło ani jedno przepraszam z ich strony. Potraktowali nas jak kłamców i reklamację uznali za "niezasadną"
Karolina K.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

wezyr- porażka [2013-01-15 20:29 83.23.22.*]
Złodzieje i oszuści zmieniają jak chcą terminy i godz wylotu dzień przed wyjazdem.W taki sposób ze tracisz 3 dni z 7 dni urlopu, miałes lecieć bezpośrednio a nagle dowiadujesz się że bedziesz miał miedzylondowania i cały dzień stracony.Dużo latam ale z czymś takim się nie spotkałam.Psełdo biuro.
Nie polecam oszuści naciągacze
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij