|
Wątek:
|
7 na 10 Polaków nie ufa agentom biur podróży
|
Autor:
|
Czytelnik IP 85.89.187.*
|
Data wysłania:
|
2012-07-10 11:02
|
Temat:
|
7 na 10 Polaków nie ufa agentom biur podróży
|
Treść:
|
Nie rozumiem Pana podejścia - kupił Pan ofertę Sky Clubu i ma Pan pretensje do Agentów - za co? że kupił Pan wycieczkę w biurze które padło czy może dla zasady bo musi mieć Pan do kogoś pretensje?
Jeżeli może zorganizować sobie Pan wyjazd na własną rękę - kupi Pan bilet na samolot, zarezerwuje hotel itp. i nagle padną linie lotnicze w których kupił Pan bilet i do kogo będzie miał Pan pretensje? do Agenta który nie sprzedał Panu wyjazdu? do swojej żony? do dzieci? pytam do kogo, bo przecież Pan jako rodowity Polak musi mieć do kogoś pretensje za to że coś się nie udało.
PRAWDA JEST TAKA, ŻE KAŻDE BIURO MAŁE CZY DUŻE, KAŻDE LINIE LOTNICZE MOGĄ W KAŻDEJ CHWILI OGŁOSIĆ UPADŁOŚĆ I NIKT NA TO NIE MA WPŁYWU. JEŻELI WIĘC PLANUJE PAN PODRÓŻ TO MUSI PAN WKALKULOWAĆ TO RYZYKO W SWÓJ WYJAZD. Dla przykładu: jedzie Pan nad morze samochodem i tam na miejscu ktoś go Panu ukradnie, a dajmy na to samochód nie ma Auto Casco i traci Pan pieniądze. Z powyższego widać, że są rzeczy niezależne od nas. Coś złego może się przytrafić każdemu z nas i o każdej porze. Niech Pan pomyśli, że może dobrze że SKY CLUB padł bo np. leciałby Pan na swoje wakacje i samolot doznałby awarii i rozbiłby się, a Pan i Pana rodzina straciłaby życie i co wtedy? Można więc równie dobrze powiedzieć, że upadłość SKY CLUBU uratowała Panu życie, bo nie wsiadł Pan do samolotu, który po starcie rozbiłby się :) PROSZĘ PRZEMYŚLEĆ TAKĄ WERSJĘ:)
Mariusz
|