|
Wątek:
|
Będzie kolejny pozew zbiorowy
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.8.99.*
|
Data wysłania:
|
2012-07-11 11:03
|
Temat:
|
Hotel Helya Beach w Tunezji
|
Treść:
|
Pracuję w biurze podróży jako agent takich organizatorów i widzę jakie są czasami różnice w cenie tego samego hotelu od organizatora A a organizatora B, czy C. Mocno zaniżona cena świdczy tylko o jednym. Natomiast śmieszą mnie i czasami też męczą ludzi którzy przychodzą i mówią" chce wyjazd do 5* hotelu, na all, najlepiej z wylotem z najbliższego miasta, a i na osobę 1200 zł" Przecież to jest ABSTRAKCJA nie ma takich ofert, chyba że chce się być wyrolowanym. Albo zdziwienie ludzi jak przychodzą teraz w lipcu i chcą wyjazd LAST MINUTE na jutro. Nikt TV nie ogląda? przecież wszędzie jest mowa o tym że w tym roku nie ma LAST MINUTÓW bo organizatorzy 1. Maja braki w dochodach i muszą je jakoś załatać 2. Zamieszki w różnych krajach, wzrost opłat paliwowych przez co wzrost cen biletów lotniczych 3.Zarezerwowano za małą ilość miejsc w samolotach podczas organizowania wyjazdu. Dlatego ceny w NORMALNYCH hotelachsięgają w lipcu 2000zł (Turcja) - 3500zł (Hiszpania) gdzie w zeszłym roku były dużo taniej. Nieraz mi się zdarza wysyłać po 10-30 ofert klientom, a odpowiedź jest jedna - Za drogo. I idą do innego biura gdzie kupują tanio, ale nie koniecznie dobre hotele/wyjazdy. Ludzie nie rozumieją dlaczego nie ma tanich ofert, oni chcą, żądają, więc ma być, mamy im znaleźć to co chcą. I wtedy jeżeli sprzedawca za wszelką cenę chce zarobić poleca takie gó...na klientom. Skutek klient zadowolony - ma co chciał, tanio, 5*, i all. Organizator zadowolony powiększyła mu się sprzedaż. A później wielkie pozwy bo my tego nie chcieliśmy, bo nie zgodne z opisem! Chcieli Tanio to mają co zamawiali !!!! Nie chcieli słuchać, że może lepiej dopłacić a mieć coś normalnego,a teraz się burzą. Wyjątek - jeżeli sprzedawca nie poinformował o lepszych ofertach, to zgodzę się, żę klient był niedoinformowany i może się burzyć.
|