|
Wątek:
|
Co znika z hotelowych pokoi?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 80.48.185.*
|
Data wysłania:
|
2012-07-19 19:34
|
Temat:
|
Hotelowe pamiątki
|
Treść:
|
Jestem skategoryzowamym 3* obiektem. Przy ostatniej kontroli z Urz. Marszałkowskiego zakwestionowałem wymóg wyposażania pokoi w przybory do szycia twierdząc, że większość klientów je zabierze. W dobie konieczności obniżania cen to poważny uszczerbek ale i irytacja. Powiedziałem, że wszelkie przybory są w recepcji i na każde życzenie udostępniamy. To samo z przyborami do czyszczenia butów. W holu jest szczotka elektryczna, pasty i szczoteczki. Tego nikt nie zabierze a każdy wykorzysta. Ktoś doktoryzuje się w dziedzinie tworzenia przepisów beznadziejnych, coraz to nowych i niebawem hotele zamienią się w pałace a nie ma tego, kto pomyślał trochę o samych hotelarzach,którzy są narażeni na naciągaczy, wyłudzaczy. Klient naciągnął mnie na noclegi, drinki a kiedy trafił do prokuratury, innych jeszcze naciągnął, to prokurator umorzył śledztwo z powodu małej szkodliwości społecznej. Takiego bydlaka należałoby skazać na odpracowanie dwukrotnej wartości wyłudzenia. Robotę bym dla niego znalazł. Sprawa papieru toaletowego, choć to niby grosze ale??? Zastanawiam się kiedy to społeczeństwo nauczy się, że do nosa używa się chusteczek higienicznych, który w kiosku hotelowym można kupić a nie papieru toaletowego, który służy do wycierania d..... Jeszcze żeby po wytarciu dołu wytarli nos. Tłumaczą katarkiem i innymi dolegliwościami a czasem,że nie dostali. To niemożliwe, do pokoi dajemy codziennie nową rolkę a niepełne rolki wstawiamy do toalet ogólnych. Ale co mnie obchodzi, że gość ma katar. Nic nie mówimy tylko dajemy ale czasem wepchnął bym w gębę tą rolkę gościowi. Oczywiście nie chcę urazić tych, którzy zachowują się właściwie, na szczęście są w większości.
|
Odpowiedzi:
Hotelowe pamiątki [2012-07-22 23:18 89.174.81.*]
Drogi Hotelarzu,,, po tej niezbyt grzecznej odpowiedzi przypomina mi sie hasło, które winno przyświecać prawdziwym hotelarzom,,, "Gość hotelarzowi świętym",,, w Twoim hotelu gość jest raczej intruzem, a Twoje podejście do niego powoduje, że nigdy nie zawitam w Twoje "gościnnne" progi,,, z pozdrowieniami ma odpowiedz »
|