|
Wątek:
|
Mam problem - klienci chcą płacić WYŁĄCZNIE kartami. Co robić?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 79.173.49.*
|
Data wysłania:
|
2012-07-20 19:58
|
Temat:
|
Mam problem - klienci chcą płacić WYŁĄCZNIE kartami. Co robić?
|
Treść:
|
Każda karta. Debetowa, kredytowa i jakakolwiek
|
Odpowiedzi:
Mam problem - klienci chcą płacić WYŁĄCZNIE... [2012-07-21 13:34 89.234.218.*]
No cóż, wracając do wątku sklepu, to firmom oferującym internetowe terminale płatnicze chodziło o "zamrożenie" pieniędzy klientów na pewien czas (o ile pamiętam miesiąc lub dwa), w którym mogliby zgłosić zastrzeżenia co do transakcji. Potem klient miał sam sobie radzić. I nie chcieli, żebym dawał zbyt "hojnych" gwarancji. Więc ochrona karty płatniczej wydaje się względnie krótkoterminowa. Co z ofertami first minute, kupowanymi niekiedy pół roku naprzód? odpowiedz » Mam problem - klienci chcą płacić WYŁĄCZNIE... [2012-07-21 21:47 188.146.112.*]
oto kilka informacji uzyskanych w Banku PKO BP w sprawie charge back : po zgłoszeniu przez klienta reklamacji, bank pobiera pieniądze z konta agenta i blokuje je do czasu rozpatrzenia reklamacji. Klient otrzyma je dopiero po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Nie uzyskałam informacji dokładnej, jak wygląda sama specyfika rozpatrywania reklamacji i ile to może potrwać. Poradzono mi, abym zgłosiła ( jako agent ), zastrzeżenia do reklamacji klienta w związku z tym, że jestem agentem i pieniądze zostały wysłane do Sky itd., nie będę się rozpisywać, bo agenci będą wiedzieć jak to uzasadnić. To ma podobno pomóc. Żaden z klientów, którzy zgłosili reklamację - na dzień dzisiejszy nie otrzymał zwrotu ( charge back ), co nie zmienia faktu, ze kasa z mojego konta została zablokowana na poczet tych reklamacji. Mam nadzieje, że sprawa szybko się wyjaśni. odpowiedz »
|