Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Itaka ubezpiecza się
Autor: Czytelnik IP 83.20.201.*
Data wysłania: 2012-07-30 10:10
Temat: Nowa, wyższa gwarancja Itaki
Treść: Skoro wykupili dodatkowe ubezpieczenie to znaczy, że się czegoś boją.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-30 14:08 80.48.185.*]
Nie koniecznie muszą się bać. Mogą chcieć pokazać klientom, że nawet gdyby miało się coś stać to klient będzie odpowiedni zabezpieczony. Mają okazje pokazać, że są wiarogodni, lepsi od innych. O to w tym biznesie chodzi. To zdrowa konkurencja. Przecież mogli kwotę podwyższenia opłat skonsumować. Brawo Itaka. Jestem zwolennikiem czystości w interesach a nie zwiększaniem kosztów prowadzenia działalności, które odbiją się w konsekwencji na cenie produktu, ale wobec ostatnich przekrętów????
H3*
odpowiedz »

Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-30 11:42 83.29.33.*]
Twoja wiedza u usługach turystycznych jest tragiczna skoro nie wiesz podstawowych informacji na temat gwarancji ubezpieczeniowej odpowiedz »

Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-30 13:29 78.8.22.*]
Sky Club też podniósł sobie gwarancje swego czasu :) odpowiedz »

Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-30 14:03 89.234.218.*]
Mała firma, małe obroty, niska kwota gwarancji. Duża firma, duże obroty, duża kwota gwarancji. Dużo klientów na lodzie. SKY Club też był (chyba) ubezpieczony i jak widać niczego to nie gwarantowało. Ta informacja o zwiekszeniu kwoty ubezpieczenia to bełkot, który nic nie znaczy. Poza tym jest to ubezpieczenie pokrywające ewakuację turystów wpuszczonych w maliny. Ubezpieczenie powinno być od nieudolności turoperatora. Klient nie powinien nawet poczuć jego bankructwa. Powinien wrócić zadowolony do kraju, pójść podziękować za udane wakacje w biurze podróży i zobaczyć ze zdziwieniem zamknięte drzwi lub inny szyld . A nie p.....e gwarancje. Klientom Sky Clubu, Alba Travel, Atena Travel i tego czwartego, którego nazwy nie pamiętam ( "bierzforsęiwnogi travel"?) na pewno ulzyło wiedząc, że ich biuro podrózy ma gwarancje. odpowiedz »

Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-30 14:29 80.48.185.*]
Mam pytanie, dlaczego klienci biur turystycznych maja być w jakiś bardziej szczególny sposób chronieni od innych branż w zakresie świadczenia usług. Przecież to paranoja. Biuro naciągnęło klienta (tów) mogą iść do sądu. Mnie naciągną serwis samochodowy autoryzowany na wymianę jednej części za 1300zł a powinien wymienić 10cm rurki gumowej, którą przegryzła kuna, za 5 zł. Inny warsztat chciał mnie wsadzić na naprawę skrzyni biegów automatycznej za 8000zł a trzeba było dolać 1,5l oleju do skrzyni. Takich przypadków na co dzień w motoryzacji jest multum i nikt nie każe właścicielom serwisów ubezpieczać się na ciężkie tysiące. Po prostu raz się sparzyłem już więcej tam nie pojadę i jeszcze ostrzegę innych. To samo z biurami. Słabe biuro idę do drugiego. U nas pojęcie dobre biuro to takie, które sprzedaje ofertę wartą 2700zł za 1050zł. Urząd Marszałkowski, rozumiem, powinien zorganizować powrót turystów oszukanych przez biuro ale za pieniądze pochodzące z od ubezpieczyciela lub oszukanego turysty a nie pochodzących z moich podatków. Owszem może skredytować ale nie zafundować. Przecież turyści oszukani nie wydali ostatnich pieniędzy na wyjazd do Egiptu. Jeśli tak to trzeba zostać w Egipcie, zawsze trzeba mieć wariant "c" w zanadrzu. Są ważniejsze wydatki z pochodzących z moich podatków niż reperowanie dziur po nieuczciwych przedsiębiorcach. Roszczenia trzeba złożyć w sądzie.
H3*
odpowiedz »

Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-30 15:07 89.234.218.*]
Po co się sądzić ?trzeba kupowac wakacje w biurach solidnych takich jak np TUI. I Ecco Holiday. Przeczytajcie ostatnie wieści. Szkoda tylko, że ubezpieczyli się w SKOK-u. odpowiedz »

Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-30 16:28 79.173.49.*]
TUI.. :) Ecco.. Skok.. :)
Tak - tu kupuj wycieczki - a no i w żabce - bo zapomniałem, że tam można było ostatnio kupić Ecco! Właściciel Ecco - Skok ubezpiecza Ecco i jeszcze sprawdza kondycję finansową firmy - paranoja. Ty ładnie wszystko łykasz - gratuluję dobrego samopoczucia!
odpowiedz »

Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-30 17:45 89.234.218.*]
Powiało optymizmem. Wynika z tego, że kazdy klient biura podrózy wcześniej, czy później zostanie zrobiony w jelenia.Kkwestia czasu. Może moja dotychczasowa opinia, że nieuczciwi to wyjątek jest wyrazem naiwności. odpowiedz »

Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-31 12:20 95.49.66.*]
pozostaje organizować na własną rękę, wyjścia nie widzę. odpowiedz »

Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-30 19:55 79.173.49.*]
nieee no bez znowu przesady!
Tak myśleć nie można. W bułce też znajdziesz mysie odchody.. ale nie można tak o wszystkim myśleć. Używany samochód też kupisz z ukrytymi wadami.. tak to już jest.
Nie ma się co martwić. Trzeba żyć i cieszyć się chwilą. Nie ma strachu. Co się może stać jak biuro zbankrutuje.. trochę przygód tylko dodatkowych i tyle :)
odpowiedz »

Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-30 14:38 83.24.50.*]
W sumie racja odpowiedz »

Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-30 11:36 84.38.26.*]
pracujesz w spozywczaku chyba. Kwota gwarancji zalezy od obrotow. Wieksze ubezp, lepszy poprzedni sezon odpowiedz »

Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-30 21:19 31.61.129.*]
Ty durniu!!!Co zlego w pracy w spozywczaku?To mialo byc smieszne,czy niby chciales kogos ponizyc a osmieszyles siebie.Ty za to nigdzie chyba nie pracujesz i masz czas na bzdety.Zastanow sie glupku i sie nie madrzyj!!!Obrazaj sobie swoja matke,jesli masz!!!! odpowiedz »

Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-30 11:24 95.48.153.*]
Nie wykupili dodatkowej! Niczego się nie boją! Kończy im się stara - ustawa mówi - chcesz touroperatorować - masz obroty musisz mieć gwarancję. Koniec kropka.
Kto tu się wypowiada? Czy ludzi, którzy podpiszczają czy po prostu debile?
odpowiedz »

Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-30 14:08 89.234.218.*]
Oznacza to , że jedynie spełnili swój psi obowiązek. A obroty... Zobaczymy, czy wszyscy klienci wrócą w terminie. Poza tym co to za głupi system. Płacić ubezpieczenie za przyszłych klientów a nie za obecnych? odpowiedz »

Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-30 20:28 194.169.228.*]
za obecnych już zapłacili w zeszłym roku odpowiedz »

Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-31 08:38 89.234.218.*]
Jak będę planował kupno drugiego samochodu, to przez rok posiadając dwa będę płacił OC za jeden. Potem kupię jeszcz pięć samochodów i przez rok będę płacił OC za dwa. Potem codziennie będę powodował kolejno wszystkimi siedmioma karambole. Czy ubezpieczyciel pokryje szkody spowodowane przez dwa auta, czy przez siedem?
Myslę, że dlatego mamy tylu wystawionych do wiatru klientów biur podróży. Ubezpieczony powinien być obecny klient (i jego wakacje) a nie zeszłoroczny.
odpowiedz »

Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-31 09:18 95.48.153.*]
No ale to już kwestia prawa. Słuszna uwaga, jak najbardziej. Pytanie tylko który ubezpieczyciel zgodzi się na takie ubezpieczanie - musi mieć wgląd w każdy kontrakt, w każdą umowę itp.. No ale to już nie nasza sprawa. Ja jestem za ubezpieczeniem od bankructwa do każdej rezerwacji - nawet w cenie 100 zł. Jeśli za 100 zł mam spokojnie spędzać wakacje z rodziną - nie ma problemu. Taką kwotę jestem w stanie dopłacić do osoby i mieć święty spokój.
Pozdro i proszę o to lobbować
odpowiedz »

Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-31 12:31 83.238.170.*]
Takiego ryzyka nie ubezpieczy się nigdzie za taką stawkę od klienta. Biura muszą mieć własny kapitał, który pozwoli na np. ponowne wyczarterowanie samolotów gdy coś się wydarzy kontrahentowi u którego kupiły miejsca. Ubezpieczyciel musiałby szacować ryzyka dla całej imprezy, z zamknięciem hotelu włącznie. Składka - pewnie 60% wartości zakupionych usług... odpowiedz »

Nowa, wyższa gwarancja Itaki [2012-07-31 17:50 79.173.49.*]
Indywidualnie dla klienta.. tak.. ale ja mówie, żeby to było w pakiecie.. Załatwiane przez organizatora i sprzedawane do rezerwacji.. wtedy tak duże przy takiej masówie już nikt by nie chciał. Po jednym sezonie z np Itaką ubezpieczyciel po 100 zł od każdego klienta z takiego tutułu miałby już tyle kasy, że byłby w stanie gwarantować co chcesz i jak chcesz.. (no chyba, że nie pójdzie ten jeden sezon).. :)
Ale - jak mówiłem - nie nasz to problem tylko ubezpieczyciela i TO
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij