|
Wątek:
|
Awaryjny plan Itaki i Rainbow Tours
|
Autor:
|
Czytelnik IP 85.221.165.*
|
Data wysłania:
|
2012-07-31 21:47
|
Temat:
|
Sytuacja touroperatorów komplikuje sie
|
Treść:
|
Każdy, kto zna mechanizmy działania branży, wie ! Utrata kontrahenta lotniczego w szczycie sezonu oznacza : a/ utratę gwarancji na wszystkie rotacje w wysokości 1 przedpłaty za lot + przedpłaty za rejs w nasępnym tygodniu, czyli (zależnie od skali TO) - kilka milinów. MILIONÓW !!! Zapłata dla następnych linii lotniczych to : znów zabezpieczenie 1 loto oraz zapłata z gówy za pierwszy (oraz następne co tydzień), Nikt tego nie wytrzyma !!! Chyba, że nie zapłaci Hotelarzom (tak jak robiła to Triada). Czujecie gdzie jesteście ? W czym uczestniczycie? Kto sie Wam dobierze do d....? Ha, ha, ha - NIe mówcie, że sie nie boicie!? Ja bym czuł obawę> Ale dla Was to normalka. Zawsze tak było. Ale - nie zawsze się udaje. Nie tym razem. Więc lepiej - nie uczestniczcie w tym "procederze" bo bekniecie za współudział. I to jest tylko przyjacielskie ostrzeżenie. Urzędy nie bedą się z Wami cackać. Wyegzekwują każdą złotówkę podatku. Nawet z Waszych dyieci.
|