|
Wątek:
|
Czy agent może wygrać proces o chargeback?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 79.173.49.*
|
Data wysłania:
|
2012-08-01 20:16
|
Temat:
|
Wstrzymać terminal
|
Treść:
|
W obecnej sytuacji, gdy eService wstrzymało płatności i wypowiada umowy jestem niestety zmuszony usunąć terminal z biura.
Wiem, że prawdopodobnie stracę część Klientów i będę się narażał na dziwne z ich strony uwagi, ale chcę utrzymać firmę, pracowników i siebie. Nie może dojść do sytuacji, w której Klient wpłaca mi pieniądze, a ja nie mogę ich przelać do TO bo po prostu ich nie mam. To jest zbyt niebezpieczne dla wszystkich. Nie obsługuje mnie eService, nie mam reklamacji związanych z upadłością biur podróży, moja firma prosperuje w tej chwili ok i mam całkiem niezłą płynność finansową.
Muszę jednak odłożyć w tej chwili terminal. Konsultowałem się z prawnikiem i agentami rozliczeniowymi - jako akceptant płatności jesteśmy na straconej pozycji. Pozdrawiam
|