|  | 
						
							| Wątek: | Czy agent może wygrać proces o chargeback? | 
						
							| Autor: | Czytelnik IP 79.173.49.* | 
						
							| Data wysłania: | 2012-08-01 20:16 | 
						
							| Temat: | Wstrzymać terminal | 
						
							| Treść: | W obecnej sytuacji, gdy eService wstrzymało płatności i wypowiada umowy jestem niestety zmuszony usunąć terminal z biura. 
 Wiem, że prawdopodobnie stracę część Klientów i będę się narażał na dziwne z ich strony uwagi, ale chcę utrzymać firmę, pracowników i siebie.
 Nie może dojść do sytuacji, w której Klient wpłaca mi pieniądze, a ja nie mogę ich przelać do TO bo po prostu ich nie mam. To jest zbyt niebezpieczne dla wszystkich.
 Nie obsługuje mnie eService, nie mam reklamacji związanych z upadłością biur podróży, moja firma prosperuje w tej chwili ok i mam całkiem niezłą płynność finansową.
 
 Muszę jednak odłożyć w tej chwili terminal.
 Konsultowałem się z prawnikiem i agentami rozliczeniowymi - jako akceptant płatności jesteśmy na straconej pozycji.
 Pozdrawiam
 |