Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Itaka Mydli Wam Oczy
Autor: Czytelnik IP 79.163.31.*
Data wysłania: 2012-08-03 18:09
Temat: Itaka Mydli Wam Oczy
Treść: nie chodzi o to by na itake pluc czy wiescic ich upadek. Chodzi o to b y mowic prawde - ich PR to jedno wielkie klamstwo, manipulacja. Najgorsze jednak, ze czuja sie bezkarni. notorycznie zmieniaja oferte na gorsza, jakos obslugi fatalna ale stawiaja sie bo pewnosc siebie ich zjada. sukces uderzyl do glowy i teraz jest tylko w dol. Troche pokory drodzy panowie z itaki. Bez klientow i agentow nic nie znaczycie, wiec pora na szacunek.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Itaka Mydli Wam Oczy [2012-08-09 03:39 41.153.46.*]
Turyści z Poznania, którzy w środę polecieli na wakacje do tureckiej miejscowości Alacati, położonej niedaleko Izmiru przeżyli nie lada rozczarowanie, kiedy już na lotnisku dowiedzieli się, że hotel, do którego się wybierają ma "pewne problemy". Na miejscu okazało się, że w liczącym 180 pokojów obiekcie nie ma obsługi, pokoje są nieposprzątane, problemem okazało się również wydawania posiłków. Organizator wakacji, Biuro Podróży Itaka twierdzi, że zrobiło wszystko, aby uniknąć komplikacji. - Dwa dni temu dotarły do nas informacje, że nasz kontrahent hotel Suzer ma duże problemy - mówi Piotr Henicz, rzecznik prasowy biura. - Dowiedzieliśmy się, że większość obsługi nie dostawała pensji, więc odeszła i że hotel najprawdopodobniej zbankrutuje. Dlatego już na lotnisku zaproponowaliśmy klientom zakwaterowanie w innym hotelu, także pięciogwiazdkowym w Alacati. Cztery rodziny z tego skorzystały. Inni zdecydowali się na hotel Suzer na własną odpowiedzialność - twierdzi. Touroperator zapewnia, że choć hotel jest wyludniony, to wszystko funkcjonuje w nim normalnie. Pokoje są sprzątane, posiłki wydawane o stałych porach, a i infrastruktura działa bez zarzutów. Mimo to gości i tak czeka przeprowadzka, hotel w ciągu kilku dni ma zawiesić swoją działalność. Rzecznik biura uspokaja - Zakwaterujemy klientów w innym hotelu pięciogwiazdkowym. To najlepsze co możemy zrobić. odpowiedz »

Itaka Mydli Wam Oczy [2012-08-09 11:08 79.184.159.*]
Typowa Itaka. Bylejakość i niskie ceny, a klientów traktują jak niepotrzebny balast. odpowiedz »

Itaka Mydli Wam Oczy [2012-08-09 11:43 83.8.177.*]
Ja nie jestem ani za ani przeciw Itaką. Nie mamy umowy z nimi choć kiedyś chcieliśmy. W obecnej sytuacji nie chcemy jej sprzedawać. Itaka chwali się długa obecnościom na rynku - czy jest czym ?? Każdy z branży wie jak to było i jak może być :) Ale zastanawia mnie jedno Itaka z tego co mi przekazują klienci i słyszy się na wyjazdach studyjnych: notoryczne ma przesunięcia godzin lotu, zmiany hoteli, co chwile coś a klient nadal korzysta i kupuje ich ofertę. Więc tutaj potwierdza się to, że nasi kochani rodacy lubią narzekać ale kierują się z reguły tylko i wyłącznie ceną i tymi pięknymi "rabatami" od naszych kolegów z branży:) My rabatów nie dajemy przez to i niektórzy touroperatorzy zwracają nam uwagę, że inne biura maja lepszą sprzedaż ale ja się pytam dlaczego nic nie robią nawet ze zgłoszeniem takiej sytuacji otrzymania rabatu u agenta? Po co te kary i straszenie rozwiązaniem umów jak każdy ma to gdzieś. A później takie agent marudzi, że sprzedaż spada itd. Jak on nie ma stałych klientów, da w przyszłym roku mniejszy rabat to ten jego kochany klient mu podziękuje i pójdzie do kolejnego "super agenta" który go "pokocha". Jestem od 3 lat w branży i z tego co mówią starzy wyjadacze;) mamy najgorsze czasy ja im wierze. Ale cieszy nas coraz większe grono stałych klientów którzy po powrocie dzwonią, przywożą upominki a nie na wstępie pytają o rabat. Tylko ufają nam i umieją podziękować i docenić to, że staramy się dobrać najlepiej jak potrafimy ofertę. I najfajniejsze jest to, że nasi klienci wracają a nie przed wylotem i w trakcie wypoczynku zastanawiają się czy biuro gdzie wykupili ofertę padnie jutro czy w trakcie ich pobytu na wczasach:) Kochani Touroperatorzy po części sami sobie podziękujcie za to jak jest w branży, że agenci nawet padają coraz częściej dzięki waszemu przyzwoleniu w dawaniu "rabatów" Pozdrawiam tych którym zależy na losie branży a nie tylko i wyłącznie na liczeniu należnej prowizji a co się stanie z klientem: czy wyleci? czy wróci? mało ich to interesuje odpowiedz »

Itaka Mydli Wam Oczy [2012-08-11 08:14 87.207.21.*]
masz słuszną rację.JA też rabatów nie daję, więc mam mniej klientów.Sprzedaję mnie biletów , bo nie daję zniżek!!!!! Sami agenci psują rynek..... a czynsz trzeba zapłpacić, pensje pracownikom też. To takie nieetyczne, ale kto dziś na to patrzy???!!!! A klienci bez pardonu , bez skrupułów wymuszają rabaty..... ciekawe czy ono ze swojej pencji coś komuś dają??~~~ahahaha najgorsi sa Ci bogaci.....Ci to już klasa:))))))) aż wsyd mnie jest, jestem aż zażenowana.Ale najgorsi są jednak fałyszwi agenci..... hipokryci!!!!!
A itaka faktycznie- dziwnie się zachowuje, tak dobrze ktoś napisał mydli oczy, Iatka jest jak lep na muchy :))))) standard obsługi niski, hotele słąbe, a katalogi PIĘKNE, natychmiast karzą przelewac kasę, koleżanki mi mówią,że wystraczy jak nie zapłacisz na koniec dnia za rezerwację z dnia, nastepnego masz blokadę..... AGENCI musieli dawac zabezpiecznia, weksle..... umowy podpisane- to PYTAM CZEMU TAK ITAKA POSTĘPUJE????? PRZEPROWADZKA do nowego własnego biurowca, a z czego on został zbudowany..... jak całe istenienie mają niskie ceny, tylko po to aby być LIDEREM..... a sezony od 2009 roku słabe!!!!! Niech sobie będą na rynku, ale niech nie robią oszamny z hotealmi, cenami. Współpraca z nimi to cały czas siedzenie u nich z palcem w pupie....to jest "partnerstwo"????? Reklama, lokale w centrach handlowych - pamiętajcie to co miesiąc KOSZTUJE BARDZO DUŻOOOOOOO. A TEN SEZON JUŻ MOŻNA UZNAĆ ZA PRZYMKNIĘTY!
odpowiedz »

Itaka Mydli Wam Oczy [2012-08-11 10:04 83.24.28.*]
Uważam, że po prostu duży może więcej no i na więcej sobie pozwala - prawo dżungli też tu działa odpowiedz »

Itaka Mydli Wam Oczy [2012-08-09 13:07 178.73.16.*]
takiej niezdrowej sytuacji w branży jeszcze w Polsce nie było a wszystkiemu winna jest Triada, Itaka do tego zestawu dołączyło TUI i napaleni na szybki zysk Agenci, którzy nie wiedzą że u nas raczej pracuje się z przyjemności niż dla wielkiego i szybkiego zarobku
Od lat mamy stałych Klientów, aż przyjemnie pracować widząc zadowolonych Klientów którzy pop powrocie wracają z uśmiechem często z małym prezencikiem czy poprostu pogadać o wyjeździe i planach na kolejny urlop :)
Rabatom i niezdrowym akcjom TO od zawsze mówimy NIE!
odpowiedz »

Itaka Mydli Wam Oczy [2012-08-09 13:51 83.8.177.*]
Miło zobaczyć taki wpis i utwierdzić, że chodź działam dopiero 3 lata postępuje słusznie i mam nadzieję, że dzięki temu ci wiarygodni Agenci trzymający się zdrowych zasad zostaną na rynku a reszta sama siebie wykończy a branża stanie na nogi i znowu będzie przyjemnie pracować na zadowolenie klientów;) Pozdrawiam odpowiedz »

Itaka Mydli Wam Oczy [2012-08-09 14:10 83.24.50.*]
Niestety Polakowi nie chodzi o wysoką jakość usług (którą też u nas próbujemy trzymać)tylko o jak najniższą cenę.Chyba że ta wysoka jakość byłaby za darmo.
Chcielibyśmy mieć jak Niemcy ale nie stać nas na to.
Życzę powodzenia ale myślę, że to my pierwsi polegniemy bo w tym kraju nic się nie zmienia. dzisiaj mieliśmy 2 klientów. Pierwszy chce jechać gdziekolwiek tak do 1700 za osobę (czyli Bułgaria) drugi tak do 2 tys. za osobę i pyta o Hiszpanię!!! Jak widać nic ten lipiec ludzi nie nauczył. Dalej będą jak owce lecieć do tego kto ma najtaniej.
odpowiedz »

Itaka Mydli Wam Oczy [2012-08-09 17:18 197.195.82.*]
a jak sobie radzi Itaka i RT z powodu upadku OLT? po Aquamaris, Summerelse to drugie biuro, które za przyczyne upadku obwinia m.in. OLT właśnie. Kupować firsta czy nie? co myślicie...?
Tylko, że ja słyszałem, że większość czarterów kupowali od ITAKI.
odpowiedz »

Itaka Mydli Wam Oczy [2012-08-09 12:09 83.24.50.*]
Właśnie narzekania są zmiany hoteli też a i tak ludzie kierują się tylko ceną. Może po prostu nie wszystkich stać na udany zagraniczny wypoczynek a chcieliby, żeby było ich stać. Zaniżanie marży, wieczne obniżanie cen na dłuższą metę się jak widać nie opłaca bo tylko psuje rynek. Nie takiego klienta chcemy przyciągnąć do biur, który całą wypłatę przeznacza na last minute i oferta droższa o 50zł (ale sporo lepsza) to dla niego bariera nie do przeskoczenia. Ten klient pójdzie do biura, które ma najniższą cenę i nie będzie lojalny (a potem mamy Alba Tour i Africano Travel - mieli przecież "lepsze" ceny niż Wezyr)
Już teraz jest wielu klientów, którzy są przeświadczeni, że biuro sprzedaje lasty. A biuro przecież ma sprzedawać wycieczki po prostu.
Pytanie wielu klientów - "Czy macie jakieś lasty na lipiec?" - dodam, że pytanie pada często w styczniu:)
odpowiedz »

Itaka Mydli Wam Oczy [2012-08-06 20:45 46.112.17.*]
to fakt odpowiedz »

Itaka Mydli Wam Oczy [2012-08-09 01:55 41.153.203.*]
Turyści z Poznania, którzy w środę polecieli na wakacje do tureckiej miejscowości Alacati, położonej niedaleko Izmiru przeżyli nie lada rozczarowanie, kiedy już na lotnisku dowiedzieli się, że hotel, do którego się wybierają ma "pewne problemy". Na miejscu okazało się, że w liczącym 180 pokojów obiekcie nie ma obsługi, pokoje są nieposprzątane, problemem okazało się również wydawania posiłków. Organizator wakacji, Biuro Podróży Itaka twierdzi, że zrobiło wszystko, aby uniknąć komplikacji. - Dwa dni temu dotarły do nas informacje, że nasz kontrahent hotel Suzer ma duże problemy - mówi Piotr Henicz, rzecznik prasowy biura. - Dowiedzieliśmy się, że większość obsługi nie dostawała pensji, więc odeszła i że hotel najprawdopodobniej zbankrutuje. Dlatego już na lotnisku zaproponowaliśmy klientom zakwaterowanie w innym hotelu, także pięciogwiazdkowym w Alacati. Cztery rodziny z tego skorzystały. Inni zdecydowali się na hotel Suzer na własną odpowiedzialność - twierdzi. Touroperator zapewnia, że choć hotel jest wyludniony, to wszystko funkcjonuje w nim normalnie. Pokoje są sprzątane, posiłki wydawane o stałych porach, a i infrastruktura działa bez zarzutów. Mimo to gości i tak czeka przeprowadzka, hotel w ciągu kilku dni ma zawiesić swoją działalność. Rzecznik biura uspokaja - Zakwaterujemy klientów w innym hotelu pięciogwiazdkowym. To najlepsze co możemy zrobić. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

ryba maślana


© 2020 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij