|
Wątek:
|
Niska cena wycieczki niekoniecznie korzystna
|
Autor:
|
Czytelnik IP 178.36.31.*
|
Data wysłania:
|
2012-08-06 11:11
|
Temat:
|
Lipiec pod znakiem turystycznych bankructw
|
Treść:
|
Dlaczego bankrutujące biura podróży są jednoznacznie postrzegane jako ci co chcieli OSZUKAĆ swoich klientów? Trafniej byłoby użyć słowa - poszkodowanych turystów. Biura , które zbankrutowały z założenia nie zakładały swojego bankructwa i nie nastawiały się na zgarnięcie jak największej kasy od klientów i ogłoszenie klapy. Wyjątek może stanowi Alba , której szef zwiał. 26tyś poszkodowanych turystów może się ubiegać o rekompensaty z ubezpieczenia lub z powództwa cywilnego. Natomiast prosiłabym redaktorów o wyważone używanie pewnych sformułowań, ponieważ puki komuś nie udowodni się oszustwa sądownie to zła fama rzutuje na całą branżę.
|