| 
				
						 | 
						
							| 
								Wątek:
							 | 
							
								Oasis Tours wyjaśnia
							 | 
						
						
							| 
								Autor:
							 | 
							
								Czytelnik IP 79.191.61.*
							 | 
						
						
							| 
								Data wysłania:
							 | 
							
								2012-08-08 12:18
							 | 
						
						
							| 
								Temat:
							 | 
							
								Oasis Tours wyjaśnia
							 | 
						
						
							| 
								Treść:
							 | 
							
								Oasis sprytnie odsuwa na bok sedno sprawy i nie tłumaczy "Dlaczego nie wywiązali się z umowy i odmówili przyjęcia turystów na podkład samolotu skoro klient udokumentował wszystkie dowody wpłaty?". Jak w ogóle można było wymagać od klientów ponownego wpłacenia nie mniej nie więcej niż 70% wartości imprezy? Czy ktoś z Oasis skontaktował się z klientem i zapytał czy uregulował ostatnią ratę w biurze w którym podpisał umowę? Czy informacja o anulacji umowy nie powinna dotrzeć do klienta na piśmie? Dochodzenie roszczeń od Hello Holidays to już osobny temat.
							 |